bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۶۳۷
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۰ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
شکست ایرانجوان در برابر خیبر
هفته سی و ششم لیگ دسته 1 کشور روز گذشته برگزار شد و ایرانجوان در یک بازی خارج از خانه به مصاف خیبر خرم آباد رفت و در نهایت این خیبر بود که توانست با نتیجه 2 بر یک برنده این بازی شود و هر دو تیم خیالشان از سقوط نکردن راحت شود.
بامدادجنوب- علی پورتنگستانی: هفته سی و ششم لیگ دسته 1 کشور روز گذشته برگزار شد و ایرانجوان در یک بازی خارج از خانه به مصاف خیبر خرم آباد رفت و در نهایت این خیبر بود که توانست با نتیجه 2 بر یک برنده این بازی شود و هر دو تیم خیالشان از سقوط نکردن راحت شود.
می‌توانستیم برنده بازی باشیم
مربی ایرانجوان بوشهر در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که متاسفانه در دقایق اولیه بازی دو گل را دریافت کردیم، افزود: البته ما توانستیم قبل از پایان نیمه اول یکی از گل‌ها را جبران کنیم. در نیمه دوم هم ما حاکم بر بازی بودیم و موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم ولی نتوانستیم گل تساوی را بزنیم و در نهایت سازنده این بازی بودیم.
آرامش در ادامه گفت: دو گلی که در ابتدا بازی خوردیم یک شک برای تیم ما بود. به‌خصوص گل اول که شیرازه تیم ما را به هم ریخت و قبل از این‌که به خودمان بیاییم گل دوم را نیز دریافت کردیم. البته همان‌طور که گفتم ما بعد از دریافت گل دوم حاکم مطلق زمین بودیم و تیم خرم آباد حریفی برای گفتن نداشت اما همیشه نمی‌توان بازی باخته را مساوی کرد. حتی مربی تیم حریف هم بعد از بازی به ما گفت تیم ایرانجوان تنها تیمی بوده که در این زمین در برابر ما به بهترین شکل ممکن بازی کرده است. البته اینجا جای دارد از تمام بازیکنان تشکر کنیم، چراکه زحمت خود را کشیدند و با تمام توان در این بازی ظاهر شدند. همچنین از تیم مدیریتی باشگاه تشکر می‌کنم که به بهترین شکل ممکن ما را در خرم‌آباد اسکان داد.
وی در پایان تصریح کرد: داور روی گل اول اشتباه کرد، چراکه بازیکن با دست توپ را جلو برد ولی در کل نباید شکست را به گردن وی انداخت. هدف ما در  بازی بعدی که در خانه است، فقط بردن است و برای رسیدن به این مهم تمام تلاش خود را می‌کنیم. امیدوار هستیم تماشاگران هم در آن بازی ما را یاری کنند تا اگر خدا بخواهد سه امتیاز بازی را به‌دست آوریم.
پیش از بازی
لیگ یک کشور در شرایطی به هفته‌های پایانی نزدیک شده که رقابت‌ها در بالا و پایین جدول همچنان ادامه دارد و تکلیف سایر تیم‌ها برای سقوط یا صعود با برگزاری 3 هفته دیگر از این مسابقات مشخص خواهد شد. این هفته در حالی تیم‌های خیبر و ایرانجوان در ورزشگاه تختی خرم‌آباد به مصاف هم رفتند که دو تیم نه شانسی برای صعود به لیگ برتر را دارند و نه خطر سقوط به لیگ دو را احساس می‌کردند و دو تیم فقط برای کسب امتیاز و شاید هم ارتقاء رتبه خود در جدول رده‌بندی پا به این مسابقه می‌گذارند و خیبری‌ها می‌توانند به واسطه حضور هواداران پرشور و متعصب خود 3 امتیاز دیگر به اندوخته خود اضافه کنند.
خیبری‌ها که از ابتدای فصل مشکلات مالی آنها را رنج داده است و همچنان هیچ اراده‌ای از سوی مسوولین برای حل مشکلاتشان دیده نمی‌شود، اما با همت و غیرت خود توانستند سهمیه لرستان را در لیگ دسته 1 فوتبال کشور حفظ کنند.
در طرف مقابل ایرانجوانی‌ها که در ابتدای فصل حال و روز خوشی نداشتند و حتی نیم فصل اول را هم با رتبه 17 به پایان رساندند اما در شروع نیم فصل دوم متحول شدند و توانستند جزء تیم‌های برتر نیم فصل دوم باشند و حتی چند هفته‌ای هم رتبه ششم جدول را تجربه کرده بودند. بوشهری‌ها تا‌کنون در 17 بازی میهمان بوده‌اند که 2 برد‌، 7 تساوی و 8 شکست را در کارنامه داشتند که برد‌هایشان در بازی‌های خارج از خانه مربوط به هفته بیست و سوم یک بر صفر پاس همدان و هفته بیست و هفتم 2 بر یک فجر سپاسی شیراز را از پیش رو برداشتند.
بازی رفت دو تیم در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار شد که خیبری‌ها توانستند با نتیجه 3 بر صفر این تیم را شکست دهند، گل‌های خیبر را فرشاد امامی، مصطفی علیخانی و محمود قائد رحمت به ثمر رساندند .
ترکیب ایرانجوان در این بازی
جواد شهبازی، مهدی شکوهی، اویس کرد جهان، امیر تهمورثی، سلمان بحرانی، محمد شمسی، مهدی طاهری، محمد طارمی، رامین دهقانی، سجاد فیض الهی، مصطفی احمدی
شرح بازی 
خیبر خرم آباد در یک بازی نزدیک و زیبا موفق شد با حساب 2 بر یک ایرانجوان را شکست دهد و جای بوشهری‌ها را در جدول بگیرد. شاگردان سعید مفتخر در 15 دقیقه ابتدای بازی دو گل دریافت کردند تا هنوز گرم نشده دروازه آنها باز شود. محمد شمسی در دقیقه 45 یکی از گل‌های خورده را جبران کرد و نیمه اول با همین نتیجه خاتمه یافت. در نیمه دوم هر دو تیم موقعیت‌های زیادی به‌دست آوردند که هیچ کدام تبدیل به گل نشد. این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود خیبر خرم آباد خاتمه یافت تا آنها هم از منطقه خطر دور شوند.
ایرانجوان با ثبت نتایج هفته 36 رسما در لیگ یک ماندگار شد و دیگر خطر سقوط را احساس نمی‌کند.
از تخیل‌نویسی برخی رسانه‌ها خنده‌ام می‌گیرد
بامداد جنوب: دبیرکل فدراسیون فوتبال به حاشیه‌پردازی‌های پس از جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد و تاکید کرد که هیچ درگیری در این جلسه صورت نگرفته است.
علیرضا اسدی با اشاره به برگزاری جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال افزود: من از حرف و حدیث‌هایی که برخی از نشریات و رسانه‌ها درباره محتوای جلسه امروز مطرح کردند تعجب می‌کنم. خنده‌ام گرفته وقتی که شنیدم عده‌ای نوشته‌اند در این جلسه اسدی و عزیزی خادم درگیر شده‌اند. نمی‌دانم این اکاذیب ساخته و بافته ذهن چه کسانی است و چگونه به خود اجازه می‌دهند که اتفاقی که رخ نداده را بیان و تفسیر کنند.
وی افزود: در جلسه هیات رئیسه هیچ بحثی بین من و عزیزی خادم مطرح نبوده و درگیری رخ نداده است. اساسا جلسه امروز دستور کارش موضوع صلاحیت کاندیداها نبوده که بخواهد درباره یک کاندیدا بحث شود و درگیری ایجاد شود. متاسفم برای افرادی که با تخیل نویسی دنبال بهره‌برداری حاشیه‌ای از اتفاقات فوتبال هستند، وقتی که خبری درباره درگیری‌ام با عزیزی خادم را خواندم خنده‌ام گرفت. واقعا باید به حال برخی از گزارش‌نویسان ورزشی گریه کرد.
دبیرکل فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال ایسنا که آیا در جلسه هیات رئیسه بحث انتخابات فدراسیون فوتبال نیز مطرح شد یا خیر، گفت: دستور کار هیات رئیسه انتخابات 18 اردیبهشت بود و درباره برگزاری این انتخابات مباحثی مطرح شد. متاسفانه هنوز هم عده‌ای آیه یاس می‌خوانند و می‌گویند که انتخابات برگزار نخواهد شد اما بنده به‌عنوان مسوول اجرائی انتخابات تاکید می‌کنم که انتخابات برگزار می‌شود و هیچ مشکلی درباره برگزاری ا‌نتخابات نیست. تنها دغدغه‌ای که مطرح بوده، موضوع تصویب اساسنامه است که با پیگیری‌های انجام شده وزارت ورزش و جوانان در حال حل است و قطعا این موضوع نیز مرتفع خواهد شد و مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت.
اسدی همچنین در پاسخ به این‌که شیوه برگزاری انتخابات ریاست در مرحله دوم چگونه خواهد بود، تصریح کرد: انتخابات فدراسیون فوتبال طبق اساسنامه سال 90 برگزار خواهد شد و این اساسنامه نیز درباره تعداد رای رئیس منتخب صراحت دارد و بر اساس این اساسنامه رئیس باید دو سوم آرا را کسب کند. این اساسنامه ملاک عمل خواهد بود. مگر این‌که در روز مجمع تصمیم خاص دیگری گرفته شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: