bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۵۳۰
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۷ - ۰۵ دی ۱۳۹۵
افشین محمدی در گفت‌وگو با بامداد جنوب:
شاهین شهرداری امسال با تغییرات زیادی روبه‌رو شده است و بازیکنان زیادی از جمع این تیم جدا شده‌اند. یکی از بازیکنانی که فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت و از این تیم جدا نشد، افشین محمدی است که همه به خوبی او را می‌شناسیم.
بامدادجنوب- علی پورتنگستانی:
شاهین شهرداری امسال با تغییرات زیادی روبه‌رو شده است و بازیکنان زیادی از جمع این تیم جدا شده‌اند. یکی از بازیکنانی که فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت و از این تیم جدا نشد، افشین محمدی است که همه به خوبی او را می‌شناسیم. وی که فصل گذشته گل‌های زیادی برای شاهین به ثمر رساند، در فصل جاری به‌دلیل مصدومیت‌های پی‌‌در‌پی نتوانست بازی‌های زیادی برای شاهین انجام دهد. حال او در تلاش است که در نیم فصل دوم مسابقات لیگ دسته 2 بهترین بازی‌های خود را به نمایش بگذارد. به همین دلیل گفت‌وگویی با این بازیکن اهرمی ترتیب دادیم.

افشین محمدی در گفت‌وگو با بامداد جنوب در مورد بازی نکردن در اوایل فصل به‌دلیل مصدومیت، گفت: مصدومیت برای هر بازیکنی رخ می‌دهد. متاسفانه امسال به‌دلیل مشکلی که از فصل گذشته داشتم، مصدوم شدم و به‌ دلایل مختلف نتوانستم آن را رفع کنم. البته دوره درمانی آن را طی کردم ولی وقتی وارد مسابقات شدم با بدشانسی‌های زیادی روبه‌رو شدم. یک بازی سرم شکست، یک بازی دنده‌ام شکست، یک بازی آشیل پایم ضربه خورد، یک بازی از ناحیه همسترینگ دچار مشکل شدم. همین مسائل باعث شد که شرایط بدنی مناسبی در لیگ امسال نداشته باشم اما خدا رو شکر با پایان نیم فصل و شروع تمرینات فردی، حدود چهار کیلو وزن کم کرده‌ام. حتی در این چند روز همه از شرایط بدنی‌ام شگفت زده شده و می‌گویند که روز به روز در حال بهتر شدن هستم. من از همین‌جا به همه قول می‌دهم که از بازی‌های بعدی، افشین محمدی سال گذشته شوم. بسیاری قبول دارند و بسیاری هم قبول ندارند که من هنوز افشین محمدی سال‌ گذشته نشده‌ام. چیزی که مشخص است، این است که من از وضعیت خودم راضی نیستم؛ شاید بعضی‌ها بگویند گل و یا پاس گل داده‌ام ولی من به شخصه از این عملکرد راضی نیستم و در گرفتن نتایج خیلی موثر نبوده‌ام. ما 3 بازی را در دقایق آخر بازی مساوی کردیم و اگر من مقداری بهتر کار می‌کردم چه بسا این مشکلات پیش نمی‌آمد.

وی در مورد آقای احمدزاده یادآور شد: آقای احمدزاده یکی از بزرگان فوتبال ما محسوب می‌شود و زحمت زیادی برای فوتبال ما کشیده است. ما باید اینقدر از داشته‌های وی استفاده کنیم که نگذاریم که چیزی از قلم بیفتد. آقای احمدزاده از نظر تاکتیکی فوق‌العاده است. بسیاری از این تیم انتقاد می‌کنند ولی آنها باید بدانند که این تیم 90 درصد تغییرات داشته است شاید هم بیشتر. از بچه‌های سال گذشته شاید، فقط دو نفر در این تیم باشیم. تیمی که اینقدر تغییرات داشته باشد، تا بازیکنانش با هم مچ شوند زمان می‌برد. بعضی مواقع این اتفاق زود رخ می‌دهد مثل تیم فصل گذشته. امسال گروه ما خیلی سخت‌تر شده است و ما باید سعی کنیم که بهتر شویم. آقای احمدزاده تاکتیک‌های لازم را به ما می‌گوید ولی سالم زندگی کردن ما ملاک اصلی است. نتایج بد تیم را نباید بر گردن مربی تیم انداخت، چراکه آقای احمدزاده زحمت زیادی کشیده است. من به‌شخصه از تاکتیک و برنامه‌های وی لذت می‌برم.

محمدی در پاسخ به این‌که با توجه به انتقاد برخی از تماشاگران این تیم، از آنها چه انتظاری دارد، یادآور شد: من چندبار در پیج شخصی‌ام گفته‌ام که حق آنها است که از ما انتقاد کنند. خیلی از تیم‌های لیگ برتر آرزو دارند که صد نفر به ورزشگاه‌شان بیاید ولی در اینجا، در هر بازی حداقل چهار هزار نفر به ورزشگاه می‌آیند و از شاهین حمایت می‌کنند. برای شاهین بازی کردن لیاقت می‌خواهد و من بعضی موقع به بچه‌های تیم می‌گویم که بسیاری آرزو دارند که در شاهین بازی کنند. بحث پول نیست بلکه بازی کردن در جلوی این همه تماشاگر خیلی لذت‌بخش است. من بعضی مواقع به بازیکنان تیم می‌گویم که من دردهایی دارم شاید کسی نتواند آنها را تحمل کند اما وقتی می‌خواهم برای شاهین آن هم در بوشهر به میدان بروم، دردهایم را فراموش می‌کنم. جلوی این همه تماشاگر دردهای من به طور کلی فراموش می‌شوند. انتقاد آنها از تیم صحیح است و ما هم باید تیم با ثباتی داشته باشیم، چراکه آنها می‌خواهند تیم ما آنقدر قدرتمند باشد که به لیگ یک برود. ما این انتقادها را قبول داریم و هر روز در حال تلاش کردن هستیم تا رویای آنها محقق سازیم. البته آنها باید درک کنند که ما هم شرایط سختی پشت سر می گذاریم. ما باید بعضی مواقع به شمال کشور برویم و بعضی مواقع به جنوب و این خیلی برای یک فوتبالیست بد است. جدا از این وضعیت زمین‌ها و شرای آب و هوایی در بازی ما خیلی تاثیر دارد. وقتی ما از اردو بندرعباس برگشتیم، پنج بازیکن مصدوم شده بودند. این نشان دهند کیفیت لیگ ما است و شرای تاثیر زیادی روی نتایج تیم می‌گذارد. من به شخصه این قول را به تماشاگران می‌دهم که ما در حال تلاش کردن هستیم. از هواداران می‌خواهم مقداری حوصله به خرج دهند، چراکه تیم ما می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد. انتقاد اگر در راستای موفقیت تیم باشد خیلی خوب است ولی اگر تخریبی باشد، تیم آسیب می‌بینید. سوال کردن خوب است ولی تخریب نه.
بازیکن تیم شاهین شهرداری در پایان گفت‌وگو خاطرنشان کرد: امیدوارم به آرزوی شخصی‌ام‌ برسم که حداقل بتوانیم با اقتدار به لیگ یک ببریم. به امید صعود شاهین به لیگ‌های بالاتر.

نام:
ایمیل:
* نظر: