bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۵ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
شاهین به مقام چهارم رسید
هفته دهم و پایانی لیگ دسته 2 روز گذشته برگزار شد و تیم پارس جنوبی جم در حساس‌ترین بازی فصل خود، خارج از خانه به مصاف تیم نیروی زمینی تهران رفت و در نهایت این تیم پارس جنوبی بود که با شکست نیروی زمینی به پلی‌آف این مسابقات رفت.
بامدادجنوب- علی پورتنگستانی: هفته دهم و پایانی مرحله نهایی لیگ دسته 2 روز گذشته برگزار شد و تیم پارس جنوبی جم در حساس‌ترین بازی فصل خود، خارج از خانه به مصاف تیم نیروی زمینی تهران رفت و در نهایت این تیم پارس جنوبی بود که با شکست نیروی زمینی به پلی‌آف این مسابقات رفت.
پیش بازی
نیروی زمینی پس از تساوی هفته گذشته برابر نفت امیدیه اندک شانس خود برای صعود به پلی‌آف را از دست داده و دیدار روز گذشته برایش جنبه تشریفاتی پیدا کرده بود. با این حال با توجه به حساسیت قرار گرفتن در رده دوم جدول، نیروی زمینی باید برای امتیاز گرفتن به مصاف پارس جنوبی می‌رفت. مشخصا تیم نفت امیدیه بسیار امیدوار بود تا با امتیازگیری نیروی زمینی برابر پارس جنوبی این تیم خوزستانی بتواند با پیروزی در دیدار همزمان برابر اکسین البرز راهی پلی‌آف شود.
در سوی دیگر میدان، پارس جنوبی قرار داشت که با پیروزی شیرین هفته گذشته بسیار به صعود به پلی آف امیدوار شده بود. پارس جنوبی که با 13 امتیاز و داشتن تفاضل گل +3 در رده دوم جدول قرار داشت با گرفتن حتی یک تساوی نیز موفق به صعود به پلی آف می‌شد. پارس جنوبی در مرحله نهایی در 4 بازی خارج از خانه دو بار شکست خورده و دو بار نیز موفق به گرفتن تساوی شده بود.
دیدار رفت دو تیم در جم با پیروزی یک بر صفر پارس جنوبی به اتمام رسیده بود. تا قبل از این بازی نیروی زمینی با زدن 7 گل در نه بازی مرحله نهایی لیگ دسته 2 ضعیف‌ترین خط حمله را داشت و از سوی دیگر پارس جنوبی نیز با دریافت 7 گل در این تعداد بازی بهترین خط دفاع گروه را در اختیار داشت. دیدار دو تیم روز گذشته ساعت 17:15 دقیقه در استادیوم شهدای نزاجا با قضاوت میثم پور کریمیان برگزار شد.

در مرحله پلی‌اف با تمام توان می‌جنگیم
برای بررسی بیشتر بازی با سرپرست باشگاه پارس جنوبی ارتباط برقرار کردیم. حسن غریبی در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که خوشحال هستیم که به مرحله پلی‌آف صعود کردیم، افزود: اصلا به نتیجه‌ای که در دیگر بازی به دست آمده کاری ندارم و برای صعود تیم خودم واقعا خوشحالم. ما در این بازی خودمان بودیم، خودمان و خدا. این مسابقه، یکی از بهترین‌ بازی‌های فصل ما بود و به‌رغم این‌که یک گل عقب افتادیم، توانستیم در همان نیمه اول دو گل بزنیم و تا پایان بازی از این دو گل محافظت کنیم. 
وی افزود: استان بوشهر پتانسیل آن را دارد که یک تیم دیگر در لیگ داشته باشد. ما باید از همین الان برای بازی پلی‌آف برنامه‌ریزی کنیم که هم در بازی رفت و هم در برگشت نتیجه دلخواه را کسب کنیم تا امید به خدا به لیگ یک صعود کنیم. البته من امروز از تمام بچه‌ها تشکر می‌کنم، چراکه تمام توان خود را برای این بازی گذاشتند و این باعث شد تا نتیجه لازم را کسب کنیم.
غریبی در مورد نتیجه عجیب بازی اکسین و نفت امیدیه با بیان این‌که سازمان لیگ باید فیلم این بازی را بازبینی کند، تصریح کرد: برای تیم مقدری مانند اکسین متاسفم و این حرکت از سوی آنها بسیار جای تاسف دارد. حرف و حدیث زیادی این بازی دارد، چراکه نتیجه آن دور از تصور بود. نظر من این است که کمیته اخلاق به این بازی ورود کند، چراکه آنها شان فوتبال را زیر سوال بردند. اگر امروز ما مساوی کرده‌ بودیم با این نتیجه که در آن بازی رخ داده بود، تیم نفت امیدیه به مرحله پلی‌آف صعود می‌کرد. ما خدا را داریم و قدرشناس خدا هستیم و امیدوار هستیم در مرحله بعد هم نتیجه لازم را کسب کنیم تا دل مردم فوتبال‌دوست بوشهر را شاد کنیم.

به‌جا مانده 
تیم فوتبال پارس جنوبی جم یکی از کم حاشیه‌ترین تیم‌های لیگ دسته دوم بود که موفق شد تحت هدایت مهدی پاشازاده  با صعود به مرحله پایانی لیگ دسته دوم سرانجام در هفته پایانی و با شکست نیروی زمینی تهران به پلی اف لیگ دو صعود کند. پیروزی پارس جنوبی جم در مقابل نیروی زمینی تهران کافی بود تا این‌که در دیگر بازی حساس گروه نفت امیدیه حتی بازدن 6 گل به اکسین نتواند راهی پلی آف شود.
شاگردان پاشازاده برای صعود به لیگ دسته اول باید به مصاف تیم دوم گروه دوم یعنی نفت و گاز گچساران بروند تا چهره سومین تیم صعود کننده به لیگ یک مشخص شود.
زننده دو گل تیم پارس جنوبی در این دیدار حساس، محمد علی اکبرخواه و مهدی عمرانی بودند که سند حضور پارس جنوبی را در مرحله پلی‌آف امضا کردند.
لازم به ذکر است قرعه‌کشی مرحله پلی‌آف لیگ دسته 2 روز سه‌شنبه همین هفته در سازمان لیگ برگزار می‌شود.
همچنین با توجه به اعلام حاضر نشدن تیم رهپویان رضوانشهر، دیدار روز گذشته این تیم با تیم شاهین شهرداری بوشهر که قرار بود روز گذشته 26 اردیبهشت‌ماه در بوشهر برگزار شود، لغو شد. این تصمیم با توجه به مکاتبه باشگاه رهپویان رضوانشهر و موافقت سازمان لیگ اتخاذ شده و نتیجه دیدار این دو تیم 3 بر صفر به سود تیم شاهین شهرداری بوشهر اعلام شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: