bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۸۷۳
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۴ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۵
پیروزی پارس جم برابر نفت و گاز گچساران؛
مرحله رفت لیگ دسته 2 روز گذشته برگزار شد و تیم پارس جنوبی در جم به مصاف تیم نفت و گاز گچساران رفت و در نهایت این پارس جنوبی بود که با برد تیم گچسارانی ، توانست کار خود برای صعود به لیگ را آسان‌تر کند.
بامدادجنوب- علی پورتنگستانی: مرحله رفت لیگ دسته 2 روز گذشته برگزار شد و تیم پارس جنوبی در جم به مصاف تیم نفت و گاز گچساران رفت و در نهایت این پارس جنوبی بود که با برد تیم گچسارانی در بازی رفت، توانست کار خود برای صعود به لیگ را آسان‌تر کند.
پیش بازی
این بازی مسابقه‌ای حساس برای هر دو تیم پارس جنوبی و نفت و گاز گچساران بود. دو تیمی که قبل از شروع مسابقات مرحله دوم خود را مدعی اصلی صعود به لیگ یک در گروه خود می‌دانستند ولی به‌دلیل بدشانسی نتوانستند مستقیم به مرحله بعد بروند و حال مجبور بودند در مرحله پلی‌آف در برابر یکدیگر قرار گیرند.
با وجود این‌که هر دو تیم با کسب امتیاز در بازی آخر گروهی خود نتوانستند جواز حضور در این مرحله را کسب کنند ولی وضعیت برای تیم پارس جنوبی پیچیده شده بود، چراکه آنها اگر در بازی آخر امتیاز از دست می‌دادند با نتیجه عجیبی که در بازی اکسین البرز و نفت امیدیه پیش آمده بود، نمی‌توانستند به این مرحله صعود کنند، نتیجه‌ای که حتی خشم سرمربی تیم پارس جنوبی، مهدی پاشازاده را در بر داشت. 

پارس جنوبی برای این‌که خیال خودش را از کسب نتیجه کلی راحت کند باید در این بازی با نتیجه پر پلی پیروز می‌شد تا در بازی برگشت که در گچساران برگزار می‌شود با روحیه بیشتر حضور یابد، چراکه بازی در آنجا آن هم در میان طرفداران بی‌شمار این تیم بسیار سخت است. پاشازاده هم در مصاحبه‌ای علام کرده بود که تیم پارس جنوبی برنده قطعی این مسابقه است و خود را برای لیگ یک آماده خواهد کرد.
از طرفی تیم گچساران هم که قبلا اعلام کرده برای برد وارد زمین می‌شود حسابی برای این بازی تبلیغ کرده بود و از تماشاگران خود خواسته بود که به ورزشگاه آیند. این تیم اگر می‌خواهد در خانه خود و در کنار تماشاگران خود کار راحتی داشته باشد باید در این بازی گل می‌زد. البته با مصاحبه‌هایی که بازیکنان و مربیان این تیم قبل از بازی کرده بودند همه مشخص شده بود که چیزی جز برد نمی‌خواهند و این به معنی آن بود که هم مدافعان پارس جنوبی و هم نفت و گاز گچساران باید خود را برای بازی سخت آماده می‌کردند، چراکه حمله هر دو تیم بسیار زهردار است.

امیدوارم در بازی برگشت زنده بمانیم
برای کسب اطلاعات بیشتر به سراغ سرمربی تیم پارس جنوبی رفتیم. مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که از کسب این نتیجه راضی هستم، افزود: کار برای ما از نظر فوتبال راحت‌تر‌ است ولی از نظر غیرفوتبالی نه. چون با این وضعیتی که پس از پایان بازی در ورزشگاه رخ داد من نمی‌دانم که در گچساران چه در انتظار ماست، امیدوارم از آن بازی سالم و زنده بیرون آییم. البته ما در نیمه دوم به ‌این دلیل که گل اول را زدیم، توانستیم کنترل بازی را در اختیار بگیریم و این باعث که گل دوم را نیز وارد دروازه‌ تیم گچساران کنیم و نتیجه را تا پایان بازی حفظ کنیم.
 وی در مورد عملکرد بازیکنان پارس جنوبی در این بازی، گفت: ما نیمه اول اصلا خوب نبودیم ولی با تغییراتی که بین دو نیمه انجام دادیم توانستیم در نیمه دوم عملکرد بهتری داشته باشیم و نتیجه را به نفع خود کنیم.
وی در مورد بازی برگشت یادآور شد: به‌دلیل این‌که هر بازی شرایط خاص خود را دارد، نمی‌دانم در بازی برگشت چنین بازی را ارائه می‌دهیم یا نه، ولی من امیدوارم در بازی برگشت همه‌چیز به نفع ما باشد.
وی در مورد اتفاقی که در ورزشگاه رخ داد با بیان این‌که تماشاگران گچساران پس از پایان بازی شروع به پرتاب سنگ کرده و شیشه ماشین‌ها را شکستند و چند نفر را زخمی کردند، گفت: این صحنه‌ها بسیار بد است. البته در بازی هیچ اتفاق خاصی رخ نداد و همه‌چیز سر جای خود بود و من یک لحظه برگشتم دیدم تماشاگران در حال پرت کردن صندلی هستند. امیدوارم رای کمیته انضباطی در مورد این مساله قاطعانه باشد چرا این حرکت از سوی مهمان اصلا خوب نیست.
وی در پایان در مورد قضاوت داور مسابقه، گفت: خدا را شکر داور بسیار خوب عمل کرد و هیچ مشکلی در امر قضاوت نداشت.

شرح بازی
در این دیدار که به میزبانی جمی‌ها و در حضور چهار هزار تماشاگر برگزار شد شاگردان مهدی پاشازاده با نتیجه 2 بر صفر نماینده گچساران را با شکست بدرقه کردند.
این دیدار که مهمانان ویژه‌ای هم داشت در نیمه اول چنگی به دل نزد و دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل به رختکن رفتند اما نیمه دوم بازی جمی‌ها شروع طوفانی داشتند و هنوز یک دقیقه نگذشته بود که جمی‌ها صاحب ضربه ایستگاهی شدند و محمد‌علی اکبرخواه موفق به گلزنی شد. 10 دقیقه بعد اکبر‌خواه روز خوب خود را با به ثمر رساندن گل دوم تکمیل کرد و جمی‌ها را تا آستانه صعود به لیگ دسته اول برد.

حواشی این بازی
طبق اطلاعاتی که بامداد جنوب کسب کرده است، پس از پایان بازی تماشاگران تیم گچساران به‌دلیل باخت تیمشان ناراحت شده و ناراحتی خود را با پرتاب سنگ به بازیکنان پارس جنوبی و ماشین‌های کنار ورزشگاه بروز دادند. البته در این بین 4 نفر نیز بر اثر برخورد به آنها مصدوم شده بودند. باید ببینیم کمیته انضباطی نسب به این اتفاق چه عکس‌العملی نشان می‌دهد و این احتمال وجود دارد که بازی برگشت در گچساران بدون حضور تماشاگران برگزار شود.
دیدار برگشت این دیدار روز سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه به میزبانی گچساران برگزار خواهد شد. در حاشیه این دیدار علی دایی آقای گل جهان نیز مهمان ویژه این دیدار بود و در بین نیمه از وی با اهدا لوحی تقدیر شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: