bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۸۴۹
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۶ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۵
محمد شمسی در گفت‌وگو با بامداد جنوب:
امسال در لیگ‌های فوتبال را سال بوشهری‌ها بود، چراکه بازیکنان بوشهری در لیگ‌های مختلف با تیم‌های متفاوت درخشش عجیبی داشتند و استعداد خود را به‌خوبی به نمایش گذاشتند.
بامدادجنوب- علی پورتنگستانی: لیگ‌های مختلف کشور هفته گذشته به پایان رسید و تیم‌ها به استراحت رفتند. امسال در لیگ‌های فوتبال را سال بوشهری‌ها بود، چراکه بازیکنان بوشهری در لیگ‌های مختلف با تیم‌های متفاوت درخشش عجیبی داشتند و استعداد خود را به‌خوبی به نمایش گذاشتند. به همین دلیل بامداد قصد دارد طی روز‌های آینده به سراغ اکثر بازیکنان بوشهری که امسال در لیگ‌های مختلف به میدان رفته‌اند، رود و با آنها مصاحبه کند.
در همین راستا، امروز به سراغ یکی از بازیکنان موثر ایرانجوان در فصل جاری رفته‌ایم به نام محمد شمسی شمسی که سابقه حضور در شاهین بوشهر و پارس جنوبی را در کارنامه دارد، حدود دو سال است به ایرانجوان پیوسته است. وی در بیشتر بازی‌های این فصل در ترکیب ثابت ایرانجوان حضور داشت و این نشان می‌دهد که در این فصل از آمادگی خوبی برخوردار بود. 
محمد شمسی در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که از  10 سالگی فوتبال خود را شروع کردم، افزود: همان سال به شاهین بوشهر پیوستم و فوتبال خود را به‌صورت حرفه‌ای شروع کردم و تا 18 سالگی با این تیم در لیگ یک بازی می‌کردم. زمانی که فیروز کریمی سرمربی شاهین در لیگ برتر بود من فرصت حضور در لیست تیم را به‌دست آوردم ولی نتوانستم در آن سال در لیگ برتر بازی کنم. بعد از آن به تیم پارس جنوبی جم رفتم و در آن تیم به فوتبال خود ادامه دادم. پس از اتمام قرارداد با پارس جنوبی، به تیم ایرانجوان پیوستم و ‌هم‌اکنون حدود دو سال است که در  این تیم بازی می‌کنم.

وی در مورد حضور خود در ایرانجوان با بیان این‌که در این دو سال به جز مسائل مالی همه‌چیز خیلی خوب پیش رفته است، تصریح کرد: امسال وضعیتم بد بود ولی خوشبختانه خیلی خوب تموم شد. با این‌که امسال برای ایرانجوان خیلی بازی نکردم ولی در کل همه چیز خوب بود. فصل برای ایرانجوان خیلی بد شروع شد و اگر  خوب تموم نمی‌شد، همه بازیکنان و کارد فنی خیلی ناراحت می‌شدند. مفتخر هم امسال سال اول مربیگری‌اش بود ولی در کل توانست تیم را جمع کند و به مجموعه باشگاه امید دهد.
بازیکن ایرانجوان در مورد برنامه‌های خود برای آینده با اشاره به این‌که من یک سال دیگر با تیم ایرانجوان قرارداد دارم، یادآور شد: البته چند پیشنهاد از چند باشگاه دارم و فکر می‌کنم وضعیتم تا یک ماه دیگر که تمرینات تیم ایرانجوان شروع می‌شود، مشخص شود که آیا در این تیم‌ می‌مانم یا به تیم دیگری می‌روم.
شمسی در مورد اصلاحاتی که ایرانجوان برای حضور قدرتمند در فصل جدید باید انجام دهد، گفت: در حال حاضر همه چیز فوتبال پول است و اگر باشگاه ایرانجوان پول داشته و بتواند به تعهداتی که باشگاه و مدیرعامل می‌دهد پایبند باشد، ایرانجوان باز می‌تواند در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر قرار گیرد. نگاه بدی هم بین بازیکنان پیش آمده است که چون ایرانجوان پول ندارد هیچ‌کس به طرف آن نمی‌آید و این باعث شده است که اسم ایرانجوان در کشور بد در رود. ولی ایرانجوان از نظر امکانات دیگر در سطح خوبی است. به‌نظر من برای موفقیت تیم ایرانجوان در فصل جاری، مسوولان این تیم باید کادر فنی را تقویت کنند و بازیکنان سطح بالا جذب کنند. اگر نگاهی به لیگ‌های کشور کنیم، مشاهده می‌کنیم که همین جوانان بااستعداد بوشهری در این لیگ‌ها عملکرد درخشانی را ثبت کرده‌اند. اگر این امکان وجود داشته باشد که این بازیکنان در ایرانجوان جمع شوند، من مطمئنم که ایرانجوان سال بعد به لیگ برتر صعود می‌کند.

وی در ادامه با بیان این‌که مسوولان شهر باید به فکر ایرانجوان باشند، ایرانجوان در حال حاضر بالاترین تیم استان است، تصریح کرد: ایرانجوان تنها تیم بوشهری است که در لیگ یک بازی می‌کند و اگر خدا بخواهد سال دیگر با صعود پارس جنوبی، بوشهر صاحب دو نماینده در لیگ یک می‌شود. ولی پارس جنوبی هیچ مشکلی ندارد و وضع مالی خوبی دارد در طرف دیگر اما ایرانجوان مشکلات زیادی دارد و مسائل مالی به این تیم ضربه‌های بدی وارد کرده است، مسوولان باید از ایرانجوان حمایت کنند و دست این تیم را بگیرند، چراکه حمایت از این تیم برای بوشهر حیاتی است.
بازیکن ایرانجوان که سابقه حضور در لیگ برتر و لیگ یک را در کارنامه خود دارد و از این لحاظ فردی با تجربه محسوب می‌شود، در مورد راه و روش جوانان برای رسیدن به موفقیت، گفت: جوانان باید قدر خود را بدانند و تلاش زیادی کنند تا به موفقیت برسند. بعضی از بازیکنان هستند که می‌خواهند از راه میانبر به موفقیت برسند که به نظرم آنها نمی‌توانند به آن چیزی که لیاقتشان است، برسند. همیشه باید صبر کنیم و منتظر فرصت باشیم تا به یک جای خوبی برسیم. الان هم ایرانجوان در حال جوان‌گرایی است و امسال یکی از تنها سال‌های بود که ایرانجوان این‌قدر بازیکنان بومی داشت حتی در یک بازی با ترکیب تمام بوشهری وارد زمین مسابقه شدیم. در نهایت تنها تلاش زیاد است که رمز رسیدن به موفقیت است.
شمسی در پایان گفت: اینجا جای دارد از تمام کسانی که در این سال‌ها برای پیشرفت من زحمت کشیدند به خصوص پدر و مادرم که همیشه کنارم بودند و برای رسیدن من به این موقعیت تلاش زیادی کردند تشکر کنم و همچنین جای دارد از شما و روزنامه خوبتان تشکر کنم و امیدوارم همیشه موفق باشید.


نام:
ایمیل:
* نظر: