bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۶ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
منتخب مردم دشتی وتنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دشتی و تنگستان آبادتر و زیباتر از گذشته می‌شود.
سید کمال الدین شهریاری صبح یکشنبه در جمع اهالی روستای منقل از توابع بخش مرکزی دشتی ضمن تبریک میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) اظهار داشت: از حضور پرشور مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در پای صندوق‌های رای و خلق حماسه دیگر تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه این حضور باشکوه برگ زرین دیگری در کارنامه افتخارات شهرستان‌های دشتی و تنگستان به ثبت رسید، افزود: دشمنان نظام هر روز با نقشه‌ها و توطئه‌های مختلف قصد براندازی نظام دارند ولی این حضور پرشور مردم  در انتخابات هفت اسفند ماه سال گذشته باز هم نقشه‌های شوم آنها را نقش برآب کرد.

منتخب مردم دشتی وتنگستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ایران عزیز ما مانند یک جزیره با ثبات و قدرت ایستاده است و این قدرت عظیم از رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و حضور شما مردم در صحنه های مختلف است.

وی ادامه داد: حضور شما در پای صندوق های رای نشان دهنده ایستادگی محکم شما در پشت ولایت فقیه و مقام معظم رهبری است و همین ایستادگی اجازه نمی دهد تا دشمنان چشم طمعی به این سرزمین داشته باشند.

شهریاری تصریح کرد: پس از انتخابات تا امروز در راستای توسعه و پیشرفت حوزه انتخابیه نشست‌های مکرری با مسئولان مربوطه برگزار کردم و تلاش دارم با کمک شما مردم و همراهی مسئولین دلسوز، شهرستان‌های دشتی و تنگستان را آبادتر و زیباتر از گذشته کنیم.

وی در خصوص موضوع ته لنجی نیز گفت: تاکنون پیگیری های خوبی در این زمینه صورت گرفته که امیدواریم هر چه زودتر این مشکل نیز مرتفع شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: