bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۵ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: این رسانه برای بهره‌مندی بیشتر و بهتر مردم استان بوشهر از ماه مبارک رمضان برنامه‌های ویژه‌ای تهیه و تدوین کرده است.
سید حسین ناظر صبح امروز در نشست با تهیه کنندگان صدا و سیمای مرکز بوشهر با تبریک ماه مبارک رمضان فراهم کردن فضای معنوی و پرنشاط  در این ماه با برکت از مهم‌ترین تاکیدات به برنامه‌سازان دانست و اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان رسانه استانی برنامه‌های متنوعی با موضوعات مختلف تولید و حال و هوای معنوی و پر نشاطی را بر سر سفره‌های سحر و افطار روزه‌داران  استان بوشهر می‌آورد.

وی تاکید کرد: با برنامه ریزیهای صورت گرفته معاونت‌های تولید صدا، سیما و خبر ویژه برنامه‌های متناسب با حال و هوای ماه مبارک تولید و پخش می‌کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر  با اشاره به  پخش برنامه ترتیل قرآن ویژه ماه مبارک رمضان از سیمای مرکز بوشهر گفت: "برنامه ترتیل قرآن کریم" ویژه ماه مبارک رمضان  ساعت 19 هر روز به صورت مستقیم  از حسینیه عاشقان ثار الله پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه تهیه کننده این برنامه قرآنی عبدالصاحب اقدسی است افزود: این برنامه شامل تفسیر قرآن قبل از ترتیل خوانی است و ساعت 19 بطور زنده مراسم ترتیل خوانی از سیمای مرکز بوشهر پخش می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر به برنامه افطار که از سیمای مرکز بوشهر پخش می‌شود پرداخت و تصریح کرد: برنامه  ویژه "برنامه افطار" از ساعت 19 تا اذان مغرب از سیمای مرکز بوشهر پخش می‌شود

ناظر با بیان اینکه دربرنامه افطار به فرهنگ و آداب مردم استان بوشهر پرداخته می‌شود گفت:  با برنامه‌ریزی انجام شده در برنامه افطار سیمای مرکز بوشهرهر روز تحت برنامه گلریزان یک زندانی جرائم غیر عمد آزاد می‌شود.

وی به برنامه سحر ویژه ماه مبارک رمضان از سیمای مرکز بوشهر اشاره کرد و افزود: " برنامه سحر"  از ساعت 4 بامداد تا اذان صبح از آنتن سیمای مرکز بوشهر پخش می‌شود که در این برنامه ضمن پخش گزارش‌های مردمی از کارشناسان مذهبی بهره‌برداری می‌شود و پس از دعای ویژه سحر اذان صبح پخش می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهربا اشاره به پخش  برنامه سبوی سحر افزود: این برنامه هر روز ساعت 3 و 30 دقیقه بامداد از صدای مرکز بوشهر پخش می‌شود که شامل پخش ادعیه سحر، مناجات محلی، بهره‌مندی از کارشناسی پیرامون دعای سحر و دعای ابوحمزه ثمالی، ترتیل قرآن کریم، دعای ابوحمزه،  دعای سحر  و شرح دعای هر روز ماه مبارک رمضان است.

ناظر با اشاره به پخش برنامه بوی بهشت وِیژه افطار ماه مبارک رمضان  از صدای مرکز بوشهر افزود: این برنامه هر روز ساعت 19 و 30 دقیقه از انتن صدای مرکز بوشهر پخش می‌شود که شامل موضوعاتی همچون گفتگو با قاریان قرآن،  گفت‌وگو با شاغلان هنگام افطار مثل پرستاران ، نگهبانان، گفت‌وگو با نخبگان در بخش‌های مختلف هنری، اجتماعی، ورزشی،  فعالان قرآنی، تهیه گزارش از مساجد شهر و شهرستان‌ها و ارتباط با مراکز استانها است.

وی به پخش  برر شاخه‌های نور ویژه ماه مبارک رمضان  از صدای مرکز بوشهر پرداخت و خاطر نشان کرد: این برنامه هر  روز ساعت 17 و 25 دقیقه از صدای مرکز بوشهر پخش می‌شود که شامل موضوعات ماه مبارک رمضان، فضیلت روزه و دعا است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در ماه مبارک، گزارش‌های تولیدی و خبری درباره مراسم‌های مختلف در استان، آداب  ماه مبارک رمضان، اصول تغذیه و بهداشت  از صدا و سیمای مرکز بوشهر پخش می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: