bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۲۱ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
رئیس‌جمهور آمریکا که به حامی سرسخت هیلاری کلینتون در رقابت‌های ریاست‌جمهوری تبدیل شده می‌گوید ترامپ گزینه مناسبی برای ریاست‌جمهوری این کشور نیست.
 «باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا در کنفرانس خبری مشترک با نخست‌وزیر سنگاپور به یکی از داخلی‌ترین مسائل آمریکا یعنی انتخابات ریاست‌جمهوری امسال پرداخت؛ انتخاباتی که اوباما در آن رسماً طرف «هیلاری کلینتون» را گرفته است.

بر اساس گزارش آسوشیتدپرس، اوباما در این کنفرانس خبری، «دونالد ترامپ» را به خاطر نوع رفتار و گفتار و هم‌حزبی‌هایش را به خاطر حمایت از وی به باد انتقاد گرفت و گفت که رهبران جمهوری‌خواهان باید دست از پشتیبانی از ترامپ بردارند.

اوباما خطاب به رهبران جمهوری‌خواهان گفت: «اگر شما مجبورید که مکرراً و قویاً بگویید که گفته‌های وی غیرقابل‌قبول است، پس چرا از او حمایت می‌کنید.»

اوباما در ادامه حملات را متوجه خود ترامپ کرد و گفت: «ترامپ برای ریاست‌جمهوری مناسب نیست و دائماً این را (با اقداماتش) ثابت می‌کند؛ وی به طرز اسفناکی برای این منصب، آماده نیست.»

باراک اوباما چهارشنبه شب در محل گردهمایی حزب دموکرات آمریکا در فیلادلفیا حاضر شد و علناً از وزیر خارجه دولت اول خود به عنوان «فردی مورد اعتماد و قابل‌اطمینان برای پست ریاست‌جمهوری» پشتیبانی کرد.
برچسب ها: جهان ، اوباما
نام:
ایمیل:
* نظر: