bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۰ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اعلام کرد، این صندوق برای تقویت صنعت گردشگری و صنایع دستی این استان آماده هرگونه همکاری است.
بامداد جنوب:
مرتضی شهبازی روز گذشته در نشست بررسی مشکلات فعالان صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: در این عرصه کسانی که از دیدگاه بدیع و تفکر مناسب‌تری برخوردار باشند و هدف اصلی آنها تولید باشد، موفق می‌شوند.
وی با اشاره به این‌که فعالان گردشگری و صنایع دستی نباید نگاه صرف به دریافت تسهیلات کم‌بهره داشته باشند، افزود: صندوق کارآفرینی امید استان تلاش می‌کند که حلقه‌های مفقود شده یا ضعیف این حوزه را شناسایی و تقویت کند.

شهبازی با تاکید بر این‌که با تغییر نگرش‌های مردم از محصولات مدرن و مصنوعی به محصولات دستی، اصیل و ارگانیک باید صنایع دستی از حالت لوکس و تزئینی به محصولات ضروری و مورد نیاز مردم که جنبه کاربردی و قیمت تمام شده پایین دارد، تغییر کند، بیان کرد: در خصوص ارائه خدمات فروش و پس از فروش به خریداران و متقاضیان از طریق فروشگاه‌های مجازی و تلفنی، تلفیق صنعت گردشگری و صنایع دستی، راه‌اندازی فروشگاه‌های جامع به‌منظور کاهش هزینه‌ها و همچنین کاهش سود محصولات تولیدی که در نهایت منجر به فروش و بهره‌وری بیشتر خواهد شد، صندوق کارآفرینی امید از فعالان این حوزه به‌طور همه‌جانبه حمایت می‌کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: