bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۳۶۰
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۷ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
بارج 7000 تنی در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با تلاش مهندسان شرکت صدرای بوشهر وابسته به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ساخته و در بوشهر به آب انداخته شد.
مدیر منطقه جنوب شرکت صدرا وابسته به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در گفت‌وگو با خبرنگار مانا در بوشهر با اشاره به اینکه توانمندی متخصصان صدرا در ساخت انواع سازه‌های دریایی بسیار بالا است اظهار داشت: شرکت صدرا قابلیت بالایی برای ساخت انواع سازه‌ها و شناورها دارد که اکنون نمونه آن امروز به آب انداخته شد.

علی زارعی با اشاره به به اینکه بارج هفت هزار تنی آرتیمس جنوب در شش ماه ساخته شد، افزود: این بارج هفت هزار تنی به طول 86 متر،عرض 24 متر وزن 1100 تن و ارتفاع چهار متر در مدت 6 ماه و با 90 هزار ساعت نیروی انسانی ساخته شده است.

وی با بیان اینکه این بارج توانمندی حمل بار تا هفت هزار تن را دارد گفت: بارج آرتیمس جنوب می تواند پایه سکوهای نفتی و گازی را برای نصب به پارس جنوبی حمل کند.

مدیر منطقه جنوب شرکت صدرا وابسته به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در بوشهربا بیان اینکه مجموعه صدرا توانایی ساخت بارج هایی تا ظرفیت 10 هزار تن را دارد خاطرنشان کرد: ساخت بارج تنها برای استان بوشهر نیست بلکه برای استان های خوزستان، هرمزگان و سایر استان های ساحلی است.

زارعی ظرفیت حوض خشک صدرای بوشهر را مورد اشاره قرار داد و افزود: این حوض خشک دارای 300 متر طول، 50 متر عرض و 14 متر ارتفاع است که ظرفیت مهمی را برای ساخت انواع شناورها فراهم کرده است.

وی تاکید کرد: با توجه به این ظرفیت انتظار می‌رود کشورهای حاشیه خلیج فارس درخواست‌ها و سفارشات خود را در زمینه سازه‌ دریایی و کشتی سازی به صدرای بوشهر ارائه دهند تا با بالاترین کیفیت و رعایت استانداردهای بین‌المللی با هزینه پایین در کوتاه ترین زمان ساخته شود.
برچسب ها: اقتصاد ، صدرا
نام:
ایمیل:
* نظر: