bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۵۱۹
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۴ - ۱۰ مهر ۱۳۹۵
معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر از برگزاری مراسم تجلیل از فعالان گردشگری خبر داد و گفت: اولین هتل چهار ستاره بوشهر سال ۹۷ افتتاح می‌شود.
ناصر امیرزاده در گفت وگو با  مهر اظهار داشت: به منظور تجلیل از فعالان و برترین‌های گردشگری استان بوشهر، روز یکشنبه هفته جاری مراسمی در سالن ....
اتحادخبر: معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر از برگزاری مراسم تجلیل از فعالان گردشگری خبر داد و گفت: اولین هتل چهار ستاره بوشهر سال ۹۷ افتتاح می‌شود.

به گزارش اتحادخبر؛ ناصر امیرزاده در گفت وگو با  مهر اظهار داشت: به منظور تجلیل از فعالان و برترین‌های گردشگری استان بوشهر، روز یکشنبه هفته جاری مراسمی در سالن کوثر استانداری بوشهر برگزار می‌شود و برترین‌های گردشگری در حوزه‌های مختلف تجلیل خواهند شد.
وی اضافه کرد: در مراسم تجلیل از برترین‌ها و فعالان گردشگری از هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، دفاتر خدمات مسافرتی، مهمان‌پذیرها، راهنمایان گردشگری، سمن‌ها، شهرداران برتر و سایر فعالان مرتبط با صنعت گردشگری تقدیر خواهد شد.
معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر ادامه داد: اولین هتل چهار ستاره بوشهر در سواحل زیبای شهر بوشهر با پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصدی تا پایان سال ۹۷ به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: حجم سرمایه گذاری در این پروژه ۹۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است که می‌تواند به اشتغال ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم بیانجامد.
امیرزاده افزود: این هتل با داشتن ۱۵۰ اتاق، چندین رستوران، استخر، سونا و ... یکی از مجلل‌ترین هتل‌های استان بوشهر خواهد بود و به سبب چشم انداز منحصر به فرد این هتل به خلیج همیشه فارس و بافت تاریخی بوشهر انتظار می‌رود گردشگران استقبال بسیار خوبی از این هتل داشته باشند.
وی بیان کرد: نمایشگاه عکس جاذبه‌های گردشگری شهرستان دشتستان نیز توسط کانون همیاران جوان با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از شنبه تا دوشنبه در کاروانسرای مشیرالملک برازجان برگزار می شود.
برچسب ها: گردشگری ، هتل ، بوشهر
نام:
ایمیل:
* نظر: