bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۵ - ۱۵ آبان ۱۳۹۵
دبیر سیزدهمین جشنواره استانی تئاتر معلولین (مهرآیین) اعلام کرد، مهلت ارسال آثار به این دوره از جشنواره بار دیگر تمدید شد.
بامداد جنوب: دبیر سیزدهمین جشنواره استانی تئاتر معلولین (مهرآیین) اعلام کرد، مهلت ارسال آثار به این دوره از جشنواره بار دیگر تمدید شد.
شاهرخ قاسمی در گفت‌وگو با بامداد جنوب گفت: با توجه به این‌که مهلت دریافت آثار پیش از این تا بیستم شهریورماه اعلام شده بود اما به‌‌دلیل استقبال و درخواست‌های هنرمندان علاقه‌مند برای حضور در جشنواره، تصمیم گرفیتم بار دیگر مهلت ارسال آثار را تا 30 آبان‌ماه تمدید کنیم. 

وی در ادامه در خصوص شرایط حضور در جشنواره توضیح داد: هنرمندان در بخش صحنه‌ای جشنواره باید سه نسخه از متن و متقاصیان در بخش تئاتر خیابانی نیز سه نسخه از طرح خود با رعایت کلیه موارد ذکر شده در فراخوان به همراه فرم درخواست حضور در جشنواره را به دبیرخانه جشنواره به نشانی: بوشهر، خیابان رئیسعلی دلواری، اداره‌کل بهزیستی استان، معاونت توانبخشی ارسال کنند. 

دبیر سیزدهمین جشنواره استانی تئاتر معلولین (مهرآیین) در پایان با بیان این‌که این آثار پس از آن‌که از سوی هیات داوران مورد بازخوانی قرار گرفتند، به مرحله بعد راه خواهند یافت، خاطرنشان کرد: این در حالی است که بیش از 27 اثر از سوی هیات داوران (متشکل از شهرزاد شاکردرگاه، فرید میرشکار، خدادادرضایی و سعید گلچمن) به مرحله بازبینی سیزدهمین جشنواره مهرآیین راه یافته است.
یادآوری می‌شود، سیزدهمین جشنواره استانی تئاتر معلولین دی‌ماه در بوشهر برگزار می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: