bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۳۷
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۹ - ۲۴ تير ۱۳۹۴
براساس این نقشه جامع، مناسبت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی،تربیتی بر مبنای فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی پالایش می‌شود.
بامداد 24: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از تدوین نقشه جامع مهندسی فرهنگی و هنری استان بوشهر خبرداد.

 حمیده ماحوزی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با بیان اینکه حجاب یک نماد شاخص فرهنگی، دینی و اسلامی است اظهار داشت: حجاب و عفاف به عنوان نماد معنویت و دیانت در جامعه اسلامی است.

وی، با اشاره به استان ولایت‌مدار بوشهر از جهات گوناگون دینی و مذهبی درکشور دارای رتبه ممتازی است یادآور شد: استان بوشهر دارای ظرفیت‌‌های مهم دینی، عقیدتی و مذهبی است که این مهم نشعت گرفته از بنیه اعتقادی مردم دین‌ دار این استان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم ویژه معلمان مقطع ابتدایی دراستان بوشهر گفت:  برای نخستین باردوره آموزش روش تدریس، روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم ویژه معلمان مقطع ابتدایی استان بوشهر اجرا شد.

ماحوزی بیان کرد: با بیان اینکه دراین دوره 90 نفر از معلمان مقطع ابتدایی استان بوشهر شرکت دارند گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده تمامی معلمان این مقطع تحت پوشش آموزش روش تدریس قرآن کریم قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه استان بوشهر به عنوان استان برتر در فعالیت‌های قرآنی در کشور است بیان کرد: جوانان و نوجوانان استان بوشهردر حوزه قرانی در رشته‌‌های گوناگون دارای کسب مقام هستند که این مهم افتخاری برای این استان ولایت‌مدار محسوب می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از تدوین نقشه جامع مهندسی فرهنگی و هنری استان بوشهر خبرداد و خاطرنشان کرد: هدف از تدوین این نقشه جامع بررسی وضعیت موجود فرهنگ و هنر استان و رسیدن به وضعیت مطلوب در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری است.

ماحوزی، با اشاره به ویژگی‌های نقشه جامع فرهنگی افزود: براساس این نقشه جامع، مناسبت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی،تربیتی بر مبنای فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی پالایش می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: