bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۵۱۵
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۸ - ۰۴ دی ۱۳۹۵
«خیریه همت» امسال در آستانه سال نوی میلادی قصد دارد به خانواده های نیازمند ارمنی کمک کند و به سهم خودش به آنها عیدی بدهد.
«من ایرانی هستم نه اقلیت!» این حرف «لوریس چکناواریان» حقیقتی است درباره تمام ارمنی‌های ایران که باید به واقعیت تبدیل شود و همه ثابت کنیم که همه‌جا به فکر هم‌وطنان ارمنی خود هستیم. حالا مناسبت‌ها و اعیاد، بهانه‌های خوبی هستند که سراغ این خانواده‌ها برویم و از حال‌واحوال آن‌ها باخبر شویم، اگر کم‌وکسری دارند به آن‌ها کمک کنیم و حتی برایشان جشن سال نو بگیریم. «خیریه همت» امسال در آستانه سال نوی میلادی تصمیم دارد به تعدادی از خانواده‌های نیازمند ارمنی کمک کند تا سال نوی همه ارمنی‌های ایران بوی عید بدهد.



 ۴۰ سبد هدیه ارزاق برای ۴۰ خانواده نیازمند ارمنی

«مهدی قمصریان» صاحب این خیریه پیامکی درباره طرح جدیدشان می‌گوید: «برای بار اول است که در پنجمین سال خیریه همت، تصمیم گرفتیم بخشی به خانواده‌های نیازمند ارمنی اختصاص بدهیم. یکی از دوستان خیریه این ایده را مطرح کرد و گفت معمولاً خانواده‌های نیازمند ارامنه هم آبرومند هستند هم کمتر جایی به آن‌ها کمک می‌کند و بد نیست که در آستانه سال نوی میلادی به آن‌ها کمکی صورت بگیرد. ما هم استقبال کردیم و با دفتر خلیفه‌گری ارامنه در تهران ارتباط گرفتیم و این بحث را مطرح کردیم و متوجه شدیم آن‌ها حدود ۹۰ الی ۹۵ خانواده نیازمند تحت پوشش دارند که از این تعداد موفق شدند به حدود ۵۰ خانواده بسته ارزاق اختصاص بدهند. ما به لطف خدا تصمیم گرفتیم مابقی این بسته‌های ارزاق را تقبل کنیم. این ارزاق هم شامل مواد غذایی اصلی مثل برنج، حبوبات و مواد خوراکی است. حدوداً قیمت هر بسته ارزاق حدود ۱۵۰ هزار تومان می‌شود که ما پول نقد آن را به خلیفه‌گری می‌دهیم تا به‌صورت یکسان بسته‌های ارزاق تهیه شود.»

تا الآن این خیریه حدود سه میلیون تومان پول جمع  کرده و پیش‌بینی می‌شود که تا یکی‌دو روز آینده شش الی هفت میلیون تومانی که برای این بسته‌ها لازم است، به طور کامل جمع‌آوری شود. اعضای خیریه همت پس از تهیه بسته‌های ارزاق قصد دارند خودشان این بسته‌ها را بین خانواده‌های ارمنی توزیع کنند.
برچسب ها: کریسمس ، سال جدید
نام:
ایمیل:
* نظر: