bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۷۰۳
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۶ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۴
روز گذشته هم‌زمان با روز صنعت دفاعی و با حضور رئیس‌جمهور یکی دیگر از دستاوردهای بزرگ صنعت دفاعی کشور به‌ بهره‌برداری رسید.
شلیک دستاورد بزرگ موشکی ایران با حضور رئیس‌جمهور

بامداد جنوب: روز گذشته هم‌زمان با روز صنعت دفاعی و با حضور رئیس‌جمهور یکی دیگر از دستاوردهای بزرگ صنعت دفاعی کشور به‌ بهره‌برداری رسید.
حسن روحانی با سفر به محل وزارت دفاع علاوه بر دیدار با فرماندان، کارکنان و مسوولان این وزارتخانه، به یکی از سالن‌های آن رفت تا به‌صورت رسمی از پیشرفته‌ترین موشک زمین به‌ زمین نقطه‌زن تولید شده توسط فرزندان ایران رونمایی کند.

در این مراسم، موشک فاتح 313 که نسل پیشرفته‌تر و دقیق‌تر موشک فاتح است به صورت ویدئو کنفرانس شلیکی موفق داشت تا پس از آن به دستور رئیس‌جمهور وارد مدار تولید شود. حسن روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در پایان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دفاعی با تبریک و خسته نباشید به متخصصان و دانشمندان در این عرصه گفت:
این دستاوردها در بخش‌های مختلف موشکی، پهپاد، دریایی، زیردریایی و ماهواره‌ای، بسیار وسیع است که وزارت دفاع انجام می‌دهد و در واقع همه اینها نشانه این است که ما ملت صلح‌طلبی هستیم و صلح فقط در سایه اقتدار امکان‌پذیر است.
رئیس جمهور افزود: وقتی یک کشور، توانمند، قدرتمند و بازدارنده است، صلح آن ملت را تضمین می کند و جنگ و تجاوز به آن تحمیل نمی شود.
وی با بیان اینکه دولت جمهوری اسلامی ایران با همه توان در این زمینه تلاش خواهد کرد که از لحاظ دفاعی و توانمندی ما روز به روز قدرت بیشتری داشته باشیم، افزود: این قدرت علیه کسی نیست و فقط برای دفاع از منافع ملی و امنیت ملی خودمان است.
رئیس جمهور پس از رونمایی از موشک نقطه‌زن فاتح ۳۱۳ درسازمان هوافضای وزارت دفاع گفت: ایران کشوری توانمند و با قدرت بازدارندگی به شمار می‌رود.

برچسب ها: موشک ، رئیس جمهور
نام:
ایمیل:
* نظر: