bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۸۲۸
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۷ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
بامداد24
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالرسول کازرونی صبح امروز در نشست با مسئولان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با بیان اینکه نمایندگی آموزش فنی و حرفه‌ای سعدآباد راه‌اندازی شد، اظهار داشت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت نمایندگی آموزش فنی و حرفه‌ای بخش سعدآباد با کارگاه‌های و تجهیزات لازم آموزشی راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون 15 مرکز ثابت آموزش فنی و حرفه‌ای در سطح شهرستان‌های استان فعال هستند گفت: با ایجاد شعبه‎های جدید آموزش فنی وحرفه‌ای در بخش‌ها و گسترش آموزش‌های مهارتی در روستاها  زمینه مهارت‌آموزی و توانمندسازی نیروی‌های بومی برای بهره‌مندی از بازار اشتغال استان فراهم شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با بیان اینکه تاکنون 5 مرکز فنی و حرفه‌ای در دشتستان راه‌اندازی شده، بیان کرد: نمایندگی آموزش فنی وحرفه‌ای بخش سعدآباد سومین نمایندگی آموزش فنی وحرفه‌ای علاوه بر دومرکز ثابت آموزشی در برازجان است و پیش‌تر نیز نمایندگی آموزش فنی وحرفه‌ای شبانکاره و آب‌پخش در این شهرستان راه‌اندازی شده است.
وی اهداف راه‌اندازی این مراکز توانمندسازی افراد برای ورود به بازار کار دانست و با بیان اینکه تفاهم‌نامه منعقد شده در حوزه تامین نیروهای حرفه‌ای پارس جنوبی اجرایی شده، خاطرنشان کرد: با انعقاد قرارداد با منطقه ویژه پارس جنوبی، مهارت‌آموزی حرفه‌های مورد نیاز پارس جنوبی در مراکز آموزشی 15گانه استان بوشهر آغاز شد.

کازرونی تصریح کرد: با راه‌اندازی نمایندگی آموزش فنی و حرفه‌ای سعدآباد در رشته‌های جوشکاری، لوله‌کشی صنعتی و بازرسی جوش از محل تفاهم‌نامه همکاری با منطقه پارس جنوبی برای برادران و حرفه‌های خیاطی و گل‌سازی کریستال برای بانوان به صورت رایگان برای علاقه‌مندان ارائه می‌شود.
منبع:
تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر: