bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۳ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۴
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید پس از درخشش روی چمن سبز حالا می خواهد روی پرده نقره ای هم خودی نشان دهد.
بامداد24:

رسانه های بزرگ دنیا از توافق مارتین اسکورسیزی ، کارگردان مشهور هالیوود با کریستیانو رونالدو ، ستاره پرتغالی رئال خبر میدهند که بر اساس آن قراراست برنده توپ طلای جهان دردو سال اخیر درفیلم جدید این کارگردان به نام «متقلب» نقشی جزیی داشته باشد.

این فیلم براساس زندگی الساندرو پروتو، تاجر ایتالیایی ساخته شده است. رونالدو نه تنها در برخی سکانس های این فیلم سینمایی حضور خواهد داشت بلکه آپارتمان شخصی خود در منطقه سنترال پارک نیویورک را هم در اختیار سازندگان فیلم قرارمی دهد تا از آن به عنوان لوکیشن برخی صحنه ها استفاده شود.

اسکورسیزی یکی از برترین و صاحب سبک ترین کارگردان های معاصرهالیوود است که فیلم هایی معروف و برنده جوایز بی شمار ساخته و برخی از آنها شاهکارهای تاریخ فیلمسازی به شمار می روند.

هر چند که نقش رونالدو در این فیلم قراراست جزیی باشد اما با توجه به آن که ستاره پرتغالی در برخی محافل گفته که بدش نمی آید پس از بازنشستگی از فوتبال وارد دنیای سینما شود، دستیابی او به «اسکار» و قراردادن آن درکنار سه توپ طلا و جوایز متعدد فوتبالیش مثل کفش طلا و جایزه های مرد سال اروپا در نوع خود می تواند جالب توجه باشد!
نام:
ایمیل:
* نظر: