bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۸۲۶
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۸ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۶
پس از استعفای غلام دلگرم از ایرانجوان؛
نمایندگان استان بوشهر در لیگ‌های کشوری در یک هفته گذشته نتایج خوبی نگرفتند و همین مساله باعث شد که در برخی از این تیم‌ها، تغییراتی انجام شود.
بامداد جنوب- علی تنگستانی:کللی‌فرد شوک دوم را به فوتبال بوشهر وارد کرد
نمایندگان استان بوشهر در لیگ‌های کشوری در یک هفته گذشته نتایج خوبی نگرفتند و همین مساله باعث شد که در برخی از این تیم‌ها، تغییراتی انجام شود. همان‌طور که روز گذشته در این صفحه خواندید تیم ایرانجوان بوشهر در یک بازی خانگی در برابر ماشین‌سازی شکست خورد و سومین شکست متوالی خود را در لیگ یک تجربه کرد و نکته مهم‌تر آن است که این تیم روی مرز سقوط قرار گرفته است. 

هواداران این تیم فکر می‌کردند با روی کار آمدن غلام دلگرم، ایرانجوان جان تازه‌ای بگیرد اما وضعیت ایرانجوان نه تنها بهتر نشد بلکه حالا این تیم در رده شانزدهم لیگ دسته یک کشور قرار گرفته است؛ تیمی با قدمت 70 سال پس از شکست روز یکشنبه، غلام دلگرم با شنیدن «حیا کن، رها کن» از سوی هواداران ایرانجوان، تصمیم خود را گرفت و اعلام کرد که از این تیم جدا می‌شود آیا واقعا این جدایی می‌تواند شوکی به ایرانجوان وارد کند؟ اگر به روند تغییر مربیان ایرانجوان بنگریم می‌بینیم که این مساله نمی‌تواند روند نتیجه‌گیری ایرانجوان را تغییر دهد. 
به‌راستی جدا شدن غلام دلگرم تنها راه نجات است؟ تیمی که قرار بود امسال بدون کوچک‌ترین حاشیه‌ در لیگ دسته یک حضور داشته باشد شرایط به‌گونه‌ای برایش پیش رفت که روز به روز حاشیه‌‌اش بیشتر ‌شد و مسوولان و مدیران تیم به‌جای این‌که از حاشیه‌ها کم کنند، با اعمال خود باعث افزایش آن شدند این جدایی برای غلام دلگرم شاید خیلی بدتر از دیگران باشد چراکه او برای دومین‌بار است که قربانی کارهای عجیب و غریب برخی از مسوولان باشگاه شده است. مربی که یکی از سرمایه‌های بزرگ استان بوشهر محسوب می‌شود ولی خوب، در شهر بوشهر کسی او را تحویل نمی‌گیرد. غلام دلگرم با وجود این باز هم به هودارانی که به او توهین کردند حق داد، چراکه معتقد بود کسب نتایج بد چنین برخوردی را به‌دنبال دارد، اما هواداران نمی‌دانند که در این باشگاه چه می‌گذرد. این‌که بگوییم دلگرم و کادر فنی‌اش کم‌کاری کرده‌اند حرفی نسنجیده است، چراکه مشکلات و حاشیه‌هایی که در سه ماه اخیر برای ایرانجوان به وجود آمده بود، هر تیم دیگری را هم زمین می‌زد. البته جدایی چند بازیکن خوب ایرانجوان هم باعث شد که این تیم در نیم فصل دوم نتواند نتایج خوبی بگیرد. 

از هواداران ایرانجوان می‌خواهیم که کمی بیشتر به آنچه که غلام دلگرم در این چند مدت کشید فکر کند. مشکلات مالی، نداشتن وقت کافی برای جذب بازیکن، حاشیه‌های فراوان از همسو و ... دست به دست هم دادند که تا غلام دلگرم در روز یکشنه شعار «حیا کن، رها کن» را بشنود آن هم در حالی که او مقصر اصلی این نتایج نبود. اگر خوب به بدنه باشگاه ایرانجوان نگاه کنید، مقصر اصلی را هم پیدا می‌کنید.
اما روز گذشته جدایی حمید کللی‌فردد از شاهین بوشهر آنقدر شوکه کننده بود که همه نگاه‌ها را به سمت خود کشاند. مربی که حدود دو هفته پیش در مصاحبه با ما در این مورد صحبت کرد و گفته بود که «برخی‌ها می‌خواهند من از این تیم بروم» و حالا این حرف به واقعیت تبدیل شده است. خدا کرم ایزدپناه در گفت‌وگویی اعلام کرد: پس از برگزاری جلسه صبح روز گذشته که مابین مدیر عامل باشگاه و سرمربی تیم برگزار شد، آقای حمید کللی‌فردد توافقی از تیم جدا شد که ضمن قدردانی از زحمات ایشان در فصل گذشته و همچنین فصل جاری برایشان آرزوی موفقیت و سربلندی داریم. در تمرین روز گذشته شاهینی‌ها اعلام شد سکان هدایت تیم شاهین شهرداری بوشهر تا تعیین سرمربی جدید بر عهده حیدر عبدالله‌زاده خواهد بود.

جرقه‌های جدایی کللی‌فرد از دو هفته پیش شروع شد. چند نفر از هواداران شاهین شروع به سر دادن شعارهایی علیه حمید کللی‌فرد در ورزشگاه شهید بهشتی کردند و این مساله، باعث ناراحتی این مربی شد اما کللی‌فرد پس از شکست در بازی چهار روز پیش در تهران، بیشتر مورد فشار قرار گرفت و روز گذشته پس از توافقاتی که با مسوولان شاهین شهرداری کرد از این تیم جدا شد. جدایی که دلیل آن برای هیچکس مشخص نیست، چراکه تیم شاهین شهرداری توانسته جواز حضور در مرحله بعد را کسب کند و این مساله برخلاف سال گذشته خیلی زود اتفاق افتاد. انگار همین سال گذشته بود که پس از برکناری احمدزاده کللی‌فرد ریسک سرمربی شدن شاهین را پذیرفت و این تیم را به مرحله مسابقات رساند و با بدشانسی نتوانست جواز حضور در لیگ یک را به دست آورد. 

معلوم نیست که در باشگاه شاهین چه اتفاقاتی افتاده است که پس از شکست 2 بر صفر در برابر حریف تهرانی، مسوولان باشگاه با حمید کللی‌فرد قطع همکاری کردند این‌که مربی تیم در این موقع از فصل جدا می‌شود یک نکته منفی است و اگر مسوولان شاهین بخواهند یک مربی غیربومی جذب کنند، به احتمال زیاد ضرر می‌کنند، چراکه آنها یک‌بار این مساله را تجربه کرده‌اند. به هر حال حمید کللی‌فرد در طول یک فصل زحمات زیادی برای شاهین کشید و انصافا حقش نبود که اینطور از این تیم جدا شود. باید ببینیم که شاهین شهرداری پس او می‌تواند به لیگ صعود کند یا خیر!

نام:
ایمیل:
* نظر: