bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۸۷۹
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۵ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۶
با وجود رای اعضای شورا به شهرداری میگلی‌نژاد؛
اندک‌اندک بهار از راه می‌رسد و با توجه به آب و هوای مناسب بوشهر در این فصل، خیل مسافران نوروزی راهی استان زیبا و خلیج نیلگون پارسی می‌شوند. استانی که هنوز پس از گذشت چند ماه از آغاز به کار شوراها، همچنان بدون شهردار اداره می‌شود و..
چه کسی نمی‌خواهد میگلی‌نژاد شهردار بوشهر بماند؟بامداد جنوب- هدی خرم‌آبادی:
اندک‌اندک بهار از راه می‌رسد و با توجه به آب و هوای مناسب بوشهر در این فصل، خیل مسافران نوروزی راهی استان زیبا و خلیج نیلگون پارسی می‌شوند. استانی که هنوز پس از گذشت چند ماه از آغاز به کار شوراها، همچنان بدون شهردار اداره می‌شود و سرپرست محترم شهرداری نیز تنها می‌تواند به روند اجرای پروژه‌ها سرکشی کند. جنجال‌های سیاسی بر سر انتخاب شهردار بندر زرخیز اما تا بدانجا ادامه دارد که برخی منابع موثق و مطلع از رایزنی‌های شبانه و برنامه‌ریزی برای بر کرسی نشاندن مهره مورد نظر خودشان است. این جدال تا کنون فراز و نشیب‌های بسیاری داشته و اعضای شورا نیز با مقاومت هر چه بیشتر تلاش می‌کنند تا احزاب سیاسی برای آنها تصمیم نگیرند و البته بماند که برخی از اعضا نیز درگیر بازی‌های سیاسی هستند... . 

منابع موثق از تلاش‌های پشت پرده برای منحل شدن شورا خبر می‌دهند تا پس از انحلال شورا، مهره مورد نظر بر مسند قدرت در شهرداری بندر بوشهر بنشیند و کلیددار شهر کسی شود که غلام حلقه به گوش آقایان باشد و از این پس براساس برنامه‌هایی که به او دیکته می‌شود برای سرزمین همیشه فروزان بوشهر تصمیم بگیرد. 
پس از آن‌که اعضای شورای پنجم با 5 رای موافق به شهرداری میگلی‌نژاد رای موافق دادند و به‌طبع با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز و بلاتکلیفی پروژه‌های شهری فرمانداری می‌بایست در اسرع وقت جلسه‌ای تشکیل داده و حکم شهردار را امضا می‌کردند تا هر چه زودتر دستی بر سر و روی شهر کشیده شود. متاسفانه در جلسات فرمانداری به مسائل مهم‌تری نسبت به شهردار شهر پرداخته می‌شود تا شاید از این ستون به آن ستون فرج باشد و راه و بیراهه‌ای برای برکناری مجدد میگلی‌نژاد بیابند و ورق برگردد. 

پروژه‌های مانده بر زمین در یک طرف، بی‌اعتمادی مردم به انتخاب‌ها و رای‌هایشان از سوی دیگر از جمله تبعات منفی تعلل در انتخاب شهردار است تا بدانجا که برخی گمان می‌کنند شهر، شهردار می‌خواهد چکار! مردم خودشان رتق و فتق امور را به دست می‌گیرند! 
تلاش ما برای برقراری تماس برقراری با اعضای شورای شهر راه به جایی نبرد، به نظر می‌رسد اعضای شورا ترجیح می‌دهند تا نهایی شدن حکم میگلی‌نژاد سکوت اختیار کنند و بیش از این به اظهار نظر در خصوص ماندن یا نماندن وی نپردازند. حال باید منتظر ماند و دید که جلسه فرمانداری برای امضای حکم میگلی‌نژاد چه زمانی برگزار می‌شود. 

نام:
ایمیل:
* نظر: