bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۱۵۶
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۴ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است شکست در دربی روی تیم تاثیر گذاشته است اما نتیجه بازی با الوصل از دربی اهمیت بیشتری دارد.
برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی با الوصل امارات، ابتدا در مورد شکست در دربی، گفت هیچ‌وقت شکست در دربی خوب نیست و عوارض و تاثیرات خودش را می‌گذارد. ما می‌دانیم این بازی چقدر برای ما و هواداران مهم است. البته بازیکنان هم بعد از این شکست راحت نیستند چون خودشان انتظارشان بیشتر از این بود اما به لحاظ نتیجه‌ و امتیاز بازی با الوصل برای ما از دربی مهم‌تر است. سه امتیاز بازی را باید به‌دست آوریم تا به دور بعد برسیم. زمان زیادی برای غمگین شدن و غصه خوردن نداریم ،چراکه باید فردا (دوشنبه) به میدان برویم. اصلا نباید به‌خاطر یک شکست خودمان را غرق شده فرض کنیم. همین‌طور که در پیروزی‌های متوالی مغرور نشده‌ایم. به‌ هر حال لیگ قهرمانان آسیا یک کلاس از لیگ‌های داخلی ما بالاتر است و ما راه دیگری جز برد نداریم. امیدواریم هواداران با حضور پر تعدادشان در کسب این سه امتیاز کمک کنند و همه با هم به‌خاطر گرفتن سه امتیاز شادی کنیم.

برانکو همچنین در واکنش به سوالی مبنی بر خلاق نبودن هافبک‌های تیمش، تصریح کرد: ما در مورد همه‌چیز می‌توانیم صحبت کنیم. من هر روز در تمرین با بازیکنان هستم و هر روز واکنش و سطح آمادگی‌شان را می‌بینم. فوتبال به این خاطر زیبا است که می‌توان همیشه از آن انتقاد کرد و درباره آن نظر داد اما یک واقعیت وجود دارد که در تاریخ فوتبال ایران هیچ تیمی این اختلاف امتیاز را نداشته است، آن هم پنج هفته قبل از اتمام لیگ. هیچ تیمی تا حالا این‌قدر کم گل نخورده بود و به این تعداد گل نزده بود. ما در سال ۹۶ قهرمان لیگ برتر شدیم و قهرمانی سوپرجام را هم به دست آوردیم. در واقع دو قهرمانی در یک سال به دست آورده‌ایم. حال خلاقیت و زیبا بازی کردن یک مساله نسبی است و می‌توان در موردش نظر داد. زیبا بازی کردن از نگاه هر کسی متفاوت است.

 من واقعیت را گفتم و ما واقعیت را می‌توانیم اثبات کنیم اما زیبا بازی کردن نیز انتظاری است که وجود دارد. البته من هم قبول دارم که انتظارات بالایی در هواداران ایجاد کرده‌ایم باز هم اگر به آمار برگردیم، مشخص می‌شود که موثرترین تیم بوده‌ایم و کمترین گل را دریافت کرده‌ایم. دو قهرمانی در لیگ سال به دست آورده‌ایم. مقابل استقلال نباید می‌باختیم و باید بازی مساوی می‌شد چون نه ما و نه استقلال به‌صورت خاص خوب نبودیم. اگر بخواهیم آمار را نگاه کنیم ما خیلی بهتر بودیم. 58 درصد مالکیت توپ داشتیم. ۴۲۴ پاس دادیم و ۱۳ شوت به سمت دروازه داشتیم. حتی دقت در پاس‌های ما هم خوب بود و ۸۲ درصد دقت در پاس داشتیم اما باز هم ناراضی هستیم چون ما می‌توانیم و باید بهتر از این باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: