bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۷۹۷
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۹ - ۱۱ مهر ۱۳۹۷
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر می‌گوید، از نهم شهریورماه تاکنون ۴۰۰ گروه جهادی در روستاها و مناطق کم‌برخوردار استان بوشهر حضور یافته‌اند.
ذوالفقار عباسی‌فر در حاشیه توزیع 350 جلد کتاب ادبیات داستانی کودک و نوجوان، تاریخی و فرهنگی- مذهبی از ناشران ایرانی و 150 بسته شکلات و شیرینی و 200 بسته فرهنگی، اسباب‌بازی و کیف و نوشت‌افزار که در روستای محروم بن‌بید انجام شد، اظهار کرد: از نهم شهریورماه تاکنون حدود 400 گروه جهادی در یک رزمایش خدمات‌رسانی در روستاها و مناطق کم‌برخوردار استان بوشهر حضور یافته‌اند.

وی با بیان این‌که این گروه‌ها با توان تخصصی که دارند در عرصه‌های مختلف بهداشت و درمان، علمی و آموزشی، زیرساخت‌ها و کشاورزی ارائه خدمت می‌دهند، افزود: در روستای بن‌بید که یکی از روستاهای کمتر توسعه‌یافته در فاصله 100 کیلومتری خورموج است این خدمات گروه جهادی عرضه شد. 
رئیس بسیج سازندگی استان بوشهر با بیان این‌که سپاه در یک نگاه کلی سه نوع خدمت به مردم ارائه می‌دهد، تصریح کرد: این خدمات را گروه‌های جهادی و اقشار مختلف بسیج ازجمله، بسیج جامعه پزشکی، بسیج دانشجویی و دانش‌آموزی، بسیج محلات و مهندسان انجام می‌دهند. احداث زیرساخت در روستاها و مناطق کم‌برخوردار مانند ساخت مساجد، حسینیه‌ها، مدارس و... از برنامه قرارگاه محرومیت‌زدایی است.
متناسب با شرایط اقلیم، فرهنگ و شرایط مشارکت مردم، بسیج سازندگی اقدام به فراخوانی کرده که افراد مراجعه کننده پس از دوره‌های آموزشی به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات ارزان‌قیمت معرفی می‌شوند.

برچسب ها: جهاد ، بسیج ، بوشهر
نام:
ایمیل:
* نظر: