bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۹ - ۲۲ مهر ۱۳۹۷
شاهین شهرداری این روزهای محمود فکری بهتر از ابتدای فصل بازی می‌کند و در حقیقت فوتبال زیباتری به نمایش می‌گذارد.
به گزارش فوتبال بوشهر، در بازی مقابل اکسین البرز که نام‌ها و ستاره‌های گران‌قیمت آنها فقط در حد یک نام بودند، نبرد اصلی را شاهین شهرداری در میانه میدان به سود خود خاتمه داد که مثلثی متشکل از سه میلاد حاضر در زمین بازی را از هافبک‌های اکسین گرفت .سه میلاد شاهین شهرداری که انصافا از خوب‌های زمین هم بودند چند نکته بارز و جالب توجه دارند که فکری می‌تواند با تکیه بر آنها برای رسیدن به صدر امیدوارتر از گذشته باشد.

میلاد صارمی یک گل حساس به‌ثمر رساند و تا جایی‌که نفس داشت مقابل مدافعان پرس کرد و نقش خود را به‌خوبی در خط حمله ایفا کرد. کاپیتان شاهین در ۲۷ سالگی قدر این بازوبند را می‌داند و می‌تواند با زدن گل‌های سه امتیازی روزهای خوبی را در ادامه فصل رقم بزند. میلاد شعبانلو بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت آرام آرام به ترکیب بازگشت و حالا می‌تواند یک نقش محوری را بر عهده داشته باشد. این جوان با تجربه که در سن ۱۸ سالگی تمرین و بازی در تیم بزرگی مانند استقلال تهران را تجربه کرد و شاید اگر بهتر تصمیم می‌گرفت اکنون یکی از ستاره‌های لیگ برتر بود، ‌می‌تواند در همین شاهین شهرداری با همین شکل فوتبال متفکرانه و ارسال پاس‌های مواج فانتزی میانه میدان شاهین را بالاتر ببرد. شعبانلو در حرکتی که اسدی و حسنی را محو کرد بدشانس بود وگرنه یکی از زیباترین گل‌های سال‌های اخیر فوتبال بوشهر را به ثمر رسانده بود اما توپش دقیقا همانجایی رفت که نوشی صوفیانی می‌خواست.

یکی از دیگر از اضلاع مثلث میلادهای شاهین شهرداری، فیاض‌بخش است، شماره شش شاهینی‌ها که توانایی بازی در همه پست‌های هافبک از کنار تا دفاعی را دارد، در این بازی یک خط جلوتر رفت تا شعاع حرکتی او و شعبانلو برای نزدیک شدن به دروازه اکسین بیشتر شود. فیاض‌بخش دوندگی بالایی از خود به نمایش گذاشت و در استفاده از هر دو پا تبحر خاصی دارد و هر‌جا گیر کند پای چپ او مددرسان پاس‌های ریز او برای هم تیمی‌هایش خواهد بود.
این سه میلاد شاهین یک فاکتور بزرگ دارند و آن هم بلوغ فوتبالی در سن ۲۵ الی ۲۷ سالگی است. دوندگی، شم گلزنی، فوتبال فانتزی و تکنیکی در خط میانی و حمله شاگردان محمود فکری شاهین شهرداری را مقابل اکسین پیروز کرد. از بازی سرعتی و استارت‌های انفجاری محبی نمی‌توان به‌سادگی عبور کرد، همانگونه که دیگر بازیکنان نیز برای رسیدن شاهین به لیگ برتر انگیزه‌های لازم را دارند به شرط آن‌که این روند رو به رشد حفظ شود.

برچسب ها: فوتبال ، بوشهر ، شاهین
نام:
ایمیل:
* نظر: