bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۹ - ۲۷ آبان ۱۳۹۷
از شایعه تا واقعیت؛
فوتبال در استان بوشهر، یک رشته فوق‌العاده پرطرفدار و محبوب است ولی اتفاقاتی که در این رشته می‌افتد، آن چیزی نیست که انتظارش را داریم. متاسفانه هر چقدر فوتبال در بوشهر محبو‌ب‌تر می‌شود، فعالیت‌های برخی از افراد باعث می‌شود هر هفته شاهد اتفاقات عجیبی در این رشته باشیم..
بامداد جنوب - علی تنگستانی:
فوتبال در استان بوشهر، یک رشته فوق‌العاده پرطرفدار و محبوب است ولی اتفاقاتی که در این رشته می‌افتد، آن چیزی نیست که انتظارش را داریم. متاسفانه هر چقدر فوتبال در بوشهر محبو‌ب‌تر می‌شود، فعالیت‌های برخی از افراد باعث می‌شود هر هفته شاهد اتفاقات عجیبی در این رشته باشیم؛ از دخالت بیجای مسوولان تا جلوگیری از تمرین تیم‌ها از جمله اتفاقاتی است که هر هفته شاهد آن هستیم و متاسفانه این مشکل همچنان ادامه خواهد داشت، چنان که دیدید در هفته‌های گذشته از مشکلات ایرانجوان، فعالیت‌های عجیب و غریب مدیران باشگاه و وعده عملی نشده شورای شهر بوشهر نوشتیم، مساله‌ای که خودش به تنهایی یک حاشیه بزرگ برای فوتبال بوشهر ایجاد کرده است. اما زمانی که فکر می‌کنید اوضاع از این بدتر نمی‌شود، دقیقا اتفاقی می‌افتد که به کل باید در آن رشته را تخته کرد. به گزارش برخی از رسانه‌ها، اتفاقاتی قبل از بازی تیم نوجوانان شاهین با نفت اهواز رخ داد، که اگر واقعیت داشته باشد فوتبال استان به کل زیر سوال می‌رود.  

به گزارش ورزش بوشهر، نوجوانان شاهین شهرداری بوشهر در بالاترین سطح فوتبال کشور می‌درخشد و در گروه سوم جایی‌که تیم‌های مقتدر خوزستانی حضور دارند مکان دوم را به خود اختصاص داده‌اند. شاهین شهرداری بوشهر در پنجمین هفته امید زیادی داشت که نفت اهواز را هم شکست بدهد و با خیالی آسوده منتظر نیم‌فصل بماند اما قبل از انجام این بازی اتفاقاتی افتاد که باعث شد شاهین شهرداری قبل از بازی بازنده باشد. ماجرا از این قرار بود که یکی از اعضای شورای شهر بوشهر که فرزندش در رده نوجوانان شاهین حضور دارد صبرش از نیمکت‌نشینی فرزند به‌سر آمد و قبل از انجام بازی، به زمین بازی رفته و غرولند‌کنان فرزندش را بدون اجازه کادرفنی از چمن خارج می‌کند. حرکتی که منجر به برهم زدن روحیه تیمی شاهینی‌ها می‌شد. این عضو شورای شهر به حکم عضویت در شورای شهر بوشهر کادر فنی جوان این تیم را تهدید به اخراج کرده است. تهدیدی که صرفا برای حضور فرزندش در ترکیب انجام شده است. با این برخورد، فشار و تهدید آیا کادرفنی موفق نوجوانان شاهین شهرداری بوشهر می‌تواند روند موفقیت خود را ادامه دهد؟»

اما این خبر خود به تنهایی شبهات زیادی دارد. چطور ممکن است که عضو شورای شهر که مردم او را انتخاب کرده‌اند، خیلی واضح مربیان یک باشگاه را تهدید به اخراج کند؟ نکته دیگر این است که بعضی از سایت‌های دیگر استان هم این خبر را کار کرده‌اند بی‌آن‌که با یک نفر مصاحبه کنند. اگر این موضوع واقعیت داشته باشد، چرا با هیچ‌ کدام از مسوولان مصاحبه نشده است؟ آیا باشگاه مدیرعامل یا مسوول دیگری ندارد که یک عضو شورا برای آن برنامه‌ریزی کند؟ ما برای روشن شدن ماجرا به سراغ مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری رفتیم. باسیتن در این گفت‌وگو کوتاه، گفت: من خیلی از موضوع خبر ندارم ولی قرار است که سرپرست باشگاه گزارشی در این رابطه به من تحویل دهد. پس از این‌که گزارش را خواندم، جواب قطعی را خواهم داد. در رابطه با این موضوع که «عضو شورای شهر کادر فنی را به برکناری از سمتشان تهدید کرده است» باید بگویم که با آقای پولادی، سرپرست باشگاه صحبت کرده‌ام ولی اصلا چنین اتفاقی رخ نداده است. عضو شورای شهر فقط پسرش را صدا زده است و پس از آن، همراه هم از ورزشگاه رفته‌اند. 

در ادامه با عضو شورای شهر که طبق خبرها، عامل این ماجرا بوده است، گفت‌وگو کردیم. وی بامداد جنوب در رابطه با مساله یاده شده، گفت: واقعا نمی‌دانم چرا این خبر کذب را پخش کرده‌اند. من در این رابطه با مسوول سایت ورزش بوشهر صحبت کردم و از او خواستم کسانی که این خبر کذب را منتشر کرده‌اند، معرفی کند ولی او با دلایل گفتن اسامی سر باز زد. آنها نباید مبنی را بر این می‌گذاشتند که من به‌عنوان عضو شورای شهر به تمرین تیم رفته‌ام و این کارها را انجام داده‌ام. من به‌عنوان یک ولی که می‌خواست از وضعیت فرزندش باخبر شود، به ورزشگاه رفتم و آیا این حرکت اشتباه است. نمی‌دانم چرا آنها می‌خواستند از این مساله سوء‌استفاده کنند و برای من و باشگاه شاهین حاشیه درست کنند.  اصل ماجرا این است که برخی از افراد در باشگاه مشکلاتی داشتند که در این رابطه یک تعهد فنی دادند و بار دیگر به تمرینات بازگشته‌اند و متاسفانه برخی‌ها خواستند با استفاده از این موضوع، برای باشگاه حاشیه درست کنند. واقعا این حرکت پذیرفتنی نیست.

اتفاقی که آن روز افتاد اصلی در این حد نبود که سایت ورزش بوشهر آنقدر آن را بزرگ کرده بود. من قبل از این‌که به‌دنبال پسرم بروم، با مسوولان باشگاه هماهنگ کرده بودم ولی متاسفانه همان‌طور که گفتم برخی خواستند از این موضوع سوء‌استفاده کنند. از نظر من این حرکت می‌تواند هدف دیگری هم داشته باشد. فردا روز اگر یک مربی از باشگاه اخراج شود، می‌گویند عوض شورای شهر این کار را کرده است و اگر آن مربی در باشگاه ماندگار شود، می‌گویند زور شورای شهر نرسیده است. این مساله اصلا برای شورای شهر بوشهر و باشگاه شاهین شهرداری قشنگ نیست. من بار دیگر از مسوول سایت ورزش بوشهر می‌خواهم آن نفرات را معرفی کند تا من بتوانم در این رابطه کارهای لازمه را انجام بدهم. 
ما به‌عنوان یک رسانه سعی کردیم واقعیت این ماجرا را بفهیم ولی هنوز برای نتیجه‌گیری زود است. باید ببینیم گزارشی که در رابطه با این اتفاق به مدیرعامل باشگاه تحویل داده می‌شود به چه شکلی است اما یک نقد کوچک به رسانه‌های استان دارم؛ کاری به این مساله ندارم که این اتفاق رخ داده است یا خیر ولی آنها بهتر است که قبل از نوشتن هر چیزی با افرادی که در این ماجرا نقش داشتند، مصاحبه می‌کردند. این نوع خبرها باعث می‌شود حتی اگر خبر واقعیت هم نداشته باشد، اثرات جبران نشدنی به فرد موردنظر وارد شود. 

نام:
ایمیل:
* نظر: