bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۰۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۲۰ - ۰۲ آذر ۱۳۹۷
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از نجات 9 نفر از سرنشینان شناور حادثه دیده درآب‌های خلیج فارس خبر داد و اعلام کرد که جست و جو برای یافتن 2 سرنشین مفقود شده ادامه دارد.
سیاوش ارجمندزاده با اعلام این خبر گفت: بامداد جمعه یک شناور در آب‌های عسلویه دچار حریق شد که بلافاصله نیروها و شناورهای امداد و نجات به کمک این شناور شتافتند و عملیات اطفای حریق و نجات سرنشینان انجام شد. حادثه آتش سوزی این شناور خدماتی از مبدا عسلویه به مقصد منطقه نفتی پارس جنوبی مهار شد. 

وی در ادامه افزود: ساعت 00:40 بامداد این شناور اعلام شرایط اضطرار کرد که بلافاصله شناورهای نیمروز، عسلویه1 و 2، هادی6 و ناجی 18 به منطقه اعزام شدند. همچنین شناور پارمیدا 4 پیش از رسیدن شناورهای اعزام شده باتوجه به نزدیک بودن موقعیت با حضور در محل 9 نفر از 11 نفر خدمه شناور را نجات داد. 
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: پس از رسیدن شناورهای اعزامی بلافاصله عملیات اطفا حریق در ساعت 02:30 دقیقه انجام شد. عملیات جست و جو برای یافتن 2 سرنشین دیگر این سانحه آتش سوزی همچنان ادامه دارد. شناور حادثه دیده نیز پس از عملیات اطفا بوسیله یدک کش عسلویه 1 به سمت ساحل عسلویه انتقال پیدا کرد. همچنین تاکید می‌شود تا زمانی که ردی از افراد مفقودی پیدا شود، عملیات جستجو ادامه خواهد داشت.

برچسب ها: جامعه ، امدادرسانی ، دریا
نام:
ایمیل:
* نظر: