bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۲۰ - ۲۸ دی ۱۳۹۷
هفته‌های پایانی لیگ برتر فوتبال استان بوشهر کج‌دارومریز انجام می‌شود.
اکثر تیم‌ها نتایج به حالشان سودی ندارد و هزینه هم بالاست و بنابراین اکثر بازی‌ها با نتیجه 3 بر صفر به پایان می‌رسد. در یک هفته مانده به‌ پایان لیگ برتر فوتبال استان استقلال بنه‌گز اطمینان پیدا کرد که قهرمان است. این تیم در سه هفته مانده به لیگ شانسی برای قهرمانی نداشت ولی خروج ناگهانی وحدت پدیده بوشهر همای شانس را بر شانه‌های آبی‌های بنه‌گز نشاند. این تیم دو هفته بی‌دردسر را پشت سر گذاشت در هفته بیستم قرار بود با شاهین چغادک بازی کند که این تیم هفته‌ها بود که نبود و در هفته بیست و یکم هم باید به دیدار وحدت می‌رفت که این تیم هم از لیگ جدا شد تا ۶ امتیاز بی‌دردسر داشته باشد. آبی‌پوشان تنگ‌زرد دشتستان راه عجیبی پیش‌رو داشتند. ابتدا باید اعتراضشان نتیجه می‌داد و سپس سکان و سپاهان را می‌بردند اما در هر سه جبهه شکست خوردند تا عنوان قهرمانی لیگ به استقلال بنه‌گز برسد. مجید حیدری، سرمربی استقلال در سه فصل گذشته بدبیاری‌های زیادی داشت اما در این فصل اقبالی بلند داشت.
در این لیگ انتهای جدول هم روحی ندارد. بیشتر تیم‌ها حاضر به بازی نمی‌شوند و تکلیف سقوطی‌‌ها هم مشخص است. شاهین چغادک بی بروبرگرد سقوط کرده است و وحدت دویره هم دیگر در جدول لیگ برتر استان جایی ندارد. پرسپولیس نوین برازجان هم سال تلخش را با سقوط تکمیل کرده است.

در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال استان بوشهر توپ تنها در دو دیدار به گردش در آمد. سپاهان بوشهر در برازجان ۵ بر ۳ آبی‌پوشان تنگ زرد را شکست داد. این شکست پایان راه تنگ زرد برای زورآزمایی در قهرمانی بود. سکان بوشهر هم با یک گل پیام چغادک را شکست داد. پیام که در نیم‌فصل نخست عهدی ناگسستنی با رقم ۱۲ در جدول لیگ داشت به مرور خود را بالا کشید.

نام:
ایمیل:
* نظر: