bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۲۱ - ۲۷ مهر ۱۳۹۸
شوکی که جواب داد؛
علی پورتنگستانی: پس از هفته‌ها ناکامی در لیگ برتر، شاهین شهرداری بالاخره موفق شد در یک بازی رسمی و در وقت قانونی به پیروزی برسد. شاگردان مهرداد کریمیان در حالی در این دیدار به پیروزی رسیدند که در شوک استعفای عبدالله ویسی بودند.

علی پورتنگستانی: 

پس از هفته‌ها ناکامی در لیگ برتر، شاهین شهرداری بالاخره موفق شد در یک بازی رسمی و در وقت قانونی به پیروزی برسد. شاگردان مهرداد کریمیان در حالی در این دیدار به پیروزی رسیدند که در شوک استعفای عبدالله ویسی بودند.

در ادامه مرحله یک شانزدهم جام حذفی کشور، روز گذشته تیم شاهین شهرداری در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر به مصاف تیم سایپای کرج رفت. شاهین در مرحله قبل در یک بازی دشوار از سد خوشه طلایی گذشته بود و سایپا هم از سد داماش گیلان عبور کرده بود. وضعیت دو تیم در جدول لیگ برتر به‌گونه‌ای بود که احتمال برد سایپا کمی بیشتر از حریف به‌نظر می‌رسید. ابراهیم صادقی در حالی با تیمش به بوشهر آمد که شاهین پس از نتایج ضعیف، به‌تازگی عبدالله ویسی را از کار برکنار کرده و به‌دنبال یک تجربه جدید در بازی‌های حذفی بود.

اما جنجالی‌ترین اتفاق این بازی در نیمه دوم رقم خورد. در این نیمه از بازی دو بار بازیکنان سایپا درون محوطه جریمه تیم شاهین سرنگون شدند. هر دو صحنه ابتدا پنالتی تشخیص داده شد اما یکی از آنها برگشت داده شد و دومی در نهایت منجر به ضربه‌ای شد که آن ضربه را هم دروازه‌بان خارجی شاهین مهار کرد و معین عباسیان ناکام ماند. همچنین در دقیقه ۵۰ این مسابقه عارف حاجی‌عیدی، بازیکن تیم سایپا به‌علت شکستگی سر با آمبولانس به بیمارستان انتقال یافت.

هر چند بازیکنان شاهین در خط هجومی بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتند و توانستند دو گل به‌ثمر برساند ولی در واقع ماکسیم کوویلیتایا دروازه‌بان خارجی این تیم یکی از ستاره‌های بزرگ بازی امروز بود. او که با مبلغ کمی به شاهین شهرداری پیوسته بود، در این دیدار عملکرد بسیار درخشانی داشت و توانست در دو صحنه از گلزنی بازیکنان سایپا جلوگیری کند. مهم‌ترین حرکت او در این بازی، گرفتن پنالتی از معین عباسیان بود که در نتیجه این بازی بسیار تاثیرگذار بود. به هر حال ماکسیم کوویلیتایا بار دیگر نشان داد که دروازه‌بان قابلی است و می‌تواند در بازی‌ها کمک بیشتر به شاهین شهرداری کند. عملکردش در این بازی آنقدر درخشان بود که هواداران شاهین شهرداری برای دقایقی ایستاده این دروازه‌بان را تشویق کردند.

مهرداد کریمیان که نفر اول کادرفنی عبدالله ویسی بود، در این بازی توانست به‌خوبی مچ ابراهیم صادقی را بخوابند. او با آنالیز خوبی که از سایپا کرده بود، توانست به‌خوبی بازیکنان خوب این تیم را مهار کند. همچنین کریمیان با تغییراتی که در خط حمله تیم ایجاد کرد باعث شد این خط پس از مدت‌ها بتواند در بوشهر دو گل به‌ثمر برساند. یکی دیگر از نقاطی قوت کریمیان در این بازی، قوت بخشیدن به خط دفاعی تیم بود. با وجود این‌که با آمدن مربی جدید باشگاه، احتمال دارد کریمیان از شاهین شهرداری جدا شود ولی مسوولان باشگاه باید بدانند که از دست دادن چنین مربی با استعدادی می‌توانند به ضرر تیم شاهین باشد. امید است که با آمدن سرمربی جدید، کریمیان در کادرفنی جدید بماند و باشگاه باز هم بتواند از استعداد او استفاده کنند.

کریمیان: سایپا امروز تخلیه انرژی شد

مربی تیم فوتبال شاهین بوشهر می‌گوید که ما قبلا هم با همین بازیکنان سروکار داشتیم و شوکی به تیم وارد نشده بود.

مهرداد کریمیان در نشست خبری بعد از برد مقابل سایپا، گفت: رسانه می‌تواند در کنار تشکیلات تیم باشد و به ما کمک کند. دوست داشتم در اندازه خودم صحبت کنم. از من خواستند که بمانم و کار کنم. بچه‌ها هم به تلاش خود ادامه می‌دهند. یک نفر که از بیرون بازی را نگاه می‌کرد گفت چه جوانان با استعدادی و اینها تا الان کجا بوده‌اند، بازی خوبی بود. ما فیلم بازی سایپا را دیده بودیم. می‌دانستیم سایپا در گرمای بالای 45 درجه چطور بازی می‌کند. امیدوارم بازیکنان تیم ما همین روند را در بازی‌های لیگ ادامه دهند و شرایط خوبی را رقم بزنند و هواداران هم شاد شوند.

کریمیان در ادامه گفت‌وگو یادآور شد: شوکی به تیم وارد نشده بود. ما قبلا هم با این بازیکنان سروکار داشتیم. تغییر سرمربی باعث نشد که شوکی وارد شود. آب و هوا برای ما خوب بود و شرایط بهتری داشت اما برای سایپا طاقت‌فرسا بود. جنب‌وجوش بازیکنان از قبل بیشتر شده بود و خودم هم که نگاه کردم گفتم آنها همان بازیکنان قبلی هستند. فقط مربی نباید به تیم قالب کند و بازیکنان هم باید به جایی برسند که چیزی برای از دست دادن ندارند. ان‌شاءالله آنها به این باور برسند که می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند. بازیکنان ما این هفته عملکرد خوبی داشتند. سلمان در تمرینات جنگنده بود و خوب کار می‌کرد و ما را متقاعد کرد که از او استفاده کنیم. ان‌شاءالله امین هم بیاید، او بازیکن تکنیکی و خوبی است و امیدوارم به تیم کمک کند. بازیکن وقتی در بازی باشد روند بهتری دارد. بازیکنان ما امروز با فکر بازتری بازی می‌کردند. مسائلی است که من نباید بیشتر باز کنم و وظیفه من هم نیست و باشگاه بی‌شک می‌خواهد تیم بهتری بسازد و همه خوشحال باشند و تماشاگران هم از بازی خوب تیم لذت ببرند. روی این مسائل کم کم کار می‌کنیم. باید مسائل استقامتی و هوازی را درست کنیم. روی این مسائل کار کردیم و فکر می‌کنم شرایط بهتری نسبت به بازی‌های دیگر داشته باشیم.


نام:
ایمیل:
* نظر: