bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۴۱۸
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۱ - ۱۵ مهر ۱۳۹۴
محمد ناظم‌الشریعه سرمربی جدید تیم ملی فوتسال اسامی نفرات ملی‌پوش را اعلام کرده و در این میان، نام علیرضا صمیمی دروازه‌بان جوان و توانمند بوشهری نیز به چشم می‌خورد.
بامداد24/شهرام حیدری:
اردوی تیم ملی فوتسال بزرگسالان از دیروز در کمپ تیم‌های ملی آغاز شده و محمد ناظم‌الشریعه سرمربی جدید تیم ملی فوتسال اسامی نفرات ملی‌پوش را اعلام کرده و در این میان، نام علیرضا صمیمی دروازه‌بان جوان و توانمند بوشهری نیز به چشم می‌خورد. دروازه‌بانی که با توجه به این‌که نظری که بعد از دو سال دوباره به تیم ملی فوتسال ایران دعوت شده بود، با بهانه قرار دادن مشکلات شخصی از حضور در اردوی تیم ملی کناره‌گیری کرده، شماره یک تیم ملی شده و محافظت از دروازه تیم ملی بر عهده اوست.

در همین زمینه، اردوی تیم ملی فوتسال بزرگسالان از عصر دیروز در کمپ تیم‌های ملی آغاز شده و همچنین علیرضا صمیمی، سپهر محمدی، مصطفی نظری، حمید احمدی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، اصغر حسن‌زاده، ابوالقاسم عروجی، قدرت بهادری، محمد طاهری، محمد شجری، فرهاد توکلی، حسین طیبی، میثم برمشوری، احمد اسماعیل‌پور، مهدی جاوید، مهران عالیقدر و علیرضا وفایی بازیکنانی هستند که از سوی محمد ناظم‌الشریعه برای دیدار مقابل روسیه به تیم ملی فوتسال دعوت شدند.

در همین زمینه سرمربی تیم ملی فوتسال با بیان این‌که کمبود زمان بزرگ‌ترین مشکل و دغدغه‌اش است، گفت: روسیه با تیم اصلی و با بازیکنان برزیلی‌الاصل خود به ایران می‌آید.
سیدمحمد ناظم‌الشریعه درباره آغاز اردوی تیم ملی و تیم امید فوتسال ایران برای بازی با تیم روسیه با بیان مطلب بالا گفت: تمرینات ما از دیروز آغاز شده است. ابتدا تیم امید و سپس تیم بزرگسالان تمرین می‌کند. روز جمعه هم عازم ارومیه خواهیم بود تا با روسیه در این شهر بازی کنیم. 

وی تاکید کرد: مهم‌ترین دغدغه و مشکل ما در حال حاضر این است که زمان کافی نداریم. کار خاصی نمی‌توانیم در این مدت انجام بدهیم و باید بازیکنان را با هم هماهنگ کنیم. 
سرمربی تیم ملی فوتسال درباره این‌که گفته می‌شود، تیم روسیه با بازیکنان اصلی خود به ایران نمی‌آید، گفت: به‌طور قطع روسیه با بازیکنان اصلی‌اش می‌آید. این تیم دو سه بازیکن برزیلی‌الاصل دارد که آنها را با خود به ایران می‌آورد. تیم آنها را آنالیز خواهیم کرد و به اطلاعات بیشتری از آنها می‌رسیم. البته حسین طیبی و علی‌اصغر حسن‌زاده هم در روسیه بازی کرده‌اند و آنها هم می‌توانند به ما کمک کنند.

ناظم‌الشریعه در پاسخ به سوالی درباره دلیل اصلی انصراف نظری از حضور در تیم ملی به‌خاطر نبودن در فهرست سفر به ایتالیا، گفت: چنین نیست. نظری با من تماس گرفت و اعلام کرد که یک مقدار ناراحتی فکری دارد و نمی‌تواند در این اردو همراه ما باشد. اگر شرایط نظری خوب باشد، او را به اردوهای بعدی دعوت خواهیم کرد.
تیم ملی فوتسال ایران که از دیروز سه‌شنبه تمریناتش را برای بازی با روسیه آغاز کرده است، روز جمعه عازم ارومیه می‌شوند و روزهای شنبه و یکشنبه با تیم بزرگسالان و امید روسیه بازی خواهند کرد.

ملی‌پوشان بعد از این بازی به تهران بر می‌گردند تا خود را برای سفر به ایتالیا آماده کنند. پیش از این قرار بود تیم ملی با دو روز استراحت، از ۲۱ تا ۲۶ مهرماه، اردوی دوم خود را برگزار کند اما به‌خاطر ناهماهنگی در برنامه‌های کمپ تیم ملی، ملی‌پوشان کارشان را برای ایتالیا از روز بیست و سوم استارت خواهند زد. قرار است ۱۴ بازیکن تیم ملی روز بیست و ششم مهرماه عازم ایتالیا شوند و دو بازی تدارکاتی با این تیم انجام بدهند.

نام:
ایمیل:
* نظر: