bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۴۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۳ - ۲۹ دی ۱۳۹۹
بامداد جنوب: یزد، شهر باد‌گیر‌ها در بین بسیاری از مردم جهان نامی شناخته ‌شده و یونسکو این‌شهر زیبای باستانی را به‌عنوان اولین شهر خشتی جهان ثبت کرده است. حتی برای کسانی که به دیدن ساختمان‌های سنتی، علاقه ندارند، یزد و بنا‌های قدیمی آن حال‌و‌هوای دیگری خواهد داشت. نگین کویر، هر‌ساله میزبان مسافران زیادی از سراسر دنیا است.

بامداد جنوب: 

یزد، شهر باد‌گیر‌ها در بین بسیاری از مردم جهان نامی شناخته ‌شده و یونسکو این‌شهر زیبای باستانی را به‌عنوان اولین شهر خشتی جهان ثبت کرده است. حتی برای کسانی که به دیدن ساختمان‌های سنتی، علاقه ندارند، یزد و بنا‌های قدیمی آن حال‌و‌هوای دیگری خواهد داشت. نگین کویر، هر‌ساله میزبان مسافران زیادی از سراسر دنیا است.


بهترین هتل‌های شهر تاریخی یزد


برای گشت‌و‌گذار در دل معماری‌های سنتی شهر زیبای یزد حتما باید چند‌روز را برای سفر خود برنامه بریزید. به‌ همین ‌دلیل بهتر است اقامت‌گاه مناسبی را نیز برای مدت اقامت خود درنظر داشته باشید. اقامت‌گاه‌های زیبا و متنوعی نیز در شهر وجود دارد که شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. رزرو هتل یزد خود را به‌صورت آنلاین و قبل از حرکت انجام دهید تا با خیالی آسوده به شهر مقصد خود سفر کنید. برای رزرو کافی است سری به یکی از سایت‌های معتبر رزرو هتل در یزد بزنید و انتخاب خود را انجام دهید. یکی از سایت‌های معتبر ارائه‌دهنده خدمات خوب برای رزرو هتل، سایت علی بابا است.

گاهی‌اوقات ممکن است انتخاب هتل، کاری سخت به‌نظر بیاید. بهتر است برای آسان‌تر کردن این موضوع، ویژگی‌هایی را که دوست دارید لیست کنید. در ادامه قصد داریم تعدادی از بهترین هتل‌های شهر تاریخی یزد را بررسی کنیم. اگر شما هم دوست دارید چند‌روزی را با دوربین عکاسی خود در دل شهر یزد بگذرانید و لحظه‌هایی فراموش‌نشدنی را ثبت کنید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

هتل داد یزد

سفر به دومین شهر تاریخی جهان را با اقامت در هتلی با معماری سنتی، زیبا و امکانات به‌روز، کامل کنید. هتل چهار‌ستاره داد یزد در خیابان دهم فروردین واقع شده که موقعیتی بسیار‌خوب برای مسافران به‌حساب می‌آید. میهمانان این هتل، به‌آسانی می‌توانند از آثاری نظیر مجموعه امیر‌چخماق و آتشکده بازدید کنند. مراکز خرید بسیاری نیز اطراف هتل قرار دارند که برای دوست‌داران خرید و گردش در فروشگاه‌ها می‌تواند موضوعی با‌اهمیت باشد. اگر برای رزرو هتل یزد هتل داد را انتخاب کردید، به میدان مارکار، بازار کویتی‌ها، موزه آب و آب‌انبار شش‌بادگیری هم سری بزنید. با اینکه هتل سابقه فعالیت 80‌ساله دارد و در بافت تاریخی شهر قرار گرفته است، می‌توانید با خیال راحت به امکانات آن اعتماد کنید. پارکینگ، کافی‌نت، استخر، سونا و جکوزی، رستوران و کافی‌شاپ از‌جمله امکاناتی است که مسافران مقیم هتل می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

هتل صفائیه یزد

علاقه‌مندان به باغ و سر‌سبزی قبل از بررسی هر‌هتل دیگری، هتل پنج ستاره صفائیه را بررسی کنند. این هتل در باغی زیبا با آب‌وهوایی خوب قرار دارد. هتل صفائیه که زیر‌مجموعه هتل‌های پارسیان است، ضمن حفظ معماری سنتی خود، بهترین امکانات یک هتل مدرن و به‌روز را به میهمانان خود ارائه می‌دهد. کار‌کنان هتل با برخوردی بی‌نظیر تجربه اقامت شما در این هتل را بسیار دل‌نشین خواهند کرد. هتل از دو بخش تشکیل شده است؛ قسمت هتل جدید و باغ. در قسمت قدیمی که در باغ قرار دارد، حدود 46 ویلا با ساختاری سنتی آماده اقامت مسافران عزیز است. رستوران، چندین کافی‌شاپ متفاوت، سالن همایش، صندوق امانات و تاکسی سرویس از‌جمله امکاناتی هستند که هتل دراختیار مسافران قرار می‌دهد.

هتل ‌باغ مشیر‌الممالک یزد

هتل ‌باغ مشیر‌الممالک اولین هتل‌باغ ایرانی است که معماری سنتی دارد. این هتل را وزیر دارایی مظفر‌الدین شاه در دوره قاجار و ساخت. این هتل‌باغ زیبا که در فهرست آثار ملی کشور نیز ثبت شده، فعالیت خود به‌عنوان هتل را از سال 1382 آغاز کرده است. رزرو این هتل یزد، شما را در موقعیت مکانی خوبی نسبت‌ به آثاری چون میدان امیر‌چخماق، موزه آب، بازار خان و باغ دولت‌آباد قرار می‌دهد. با شرایط توصیف‌شده درباره هتل، خود هتل هم ارزش بازدید دارد و شما با اقامت در این هتل زیبا می‌توانید در یکی از بنا‌های دیدنی شهر یزد ساکن شوید.

هتل لاله یزد

هتل لاله تا قبل از سال 1357 کاربری مسکونی داشته و شروع فعالیت خود به‌عنوان هتل را از سال 1382 آغاز کرد. در سال‌های بین این دو تاریخ، این بنا یا متروکه بوده یا درحال باز‌سازی و مرمت برای تبدیلشدن به هتل بوده است. این هتل بر‌جا‌مانده از دوره قاجار، با حدود 40 واحد اقامتی از میهمانان عزیز پذیرایی می‌کند. اینترنت بی‌سیم، تاکسی‌سرویس، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی و فروشگاه صنابعدستی هم از جمله خدمات این هتل به‌حساب می‌آیند. اگر قصد رزرو هتل یزد با شرایط اقتصادی و امکانات خوب را دارید، این هتل می‌تواند گزینه مناسبی برای بررسی باشد.

بهترین هتل‌های شهر تاریخی یزد


سخن آخر

ممکن است همه ما درباره شهر یزد و حال‌و‌هوای زیبای آن بسیار شنیده باشیم؛ اما لمس و دیدن این زیبایی‌ها از نزدیک قطعا حال و فضای دیگری خواهد داشت. دیدن همه این آثار هم در چند‌ساعت یا یک‌روز امکان‌پذیر نیست. پس باید برای استفاده بیشتر از سفر خود، هتل خوبی برای اقامت انتخاب کنیم. در این مقاله سعی شده تا تعدادی از بهترین هتل‌های شهر یزد را بررسی و ویژگی‌هایی از آن‌ها را ذکر کنیم. اگر شما هم تجربه استفاده از هتل‌های این شهر را داشتید، می‌توانید به دیگران در انتخاب‌شان کمک کنید.


نام:
ایمیل:
* نظر: