bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۴۹۴
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۷ - ۱۳ دی ۱۴۰۰
سرمربی شاهین شهرداری نیز گفته‌های بامداد جنوب را تایید کرد؛
علی پورتنگستانی : در حالی که شاهین شهرداری روزهای عجیبی را پشت سر می‌گذارد، سرمربی این تیم سخنانی را بر زبان آورد که مدت‌ها پیش همه آنها را پیش‌بینی کرده بودیم

علی پورتنگستانی 

در حالی که شاهین شهرداری روزهای عجیبی را پشت سر می‌گذارد، سرمربی این تیم سخنانی را بر زبان آورد که مدت‌ها پیش همه آنها را پیش‌بینی کرده بودیم. در واقع در باشگاه شاهین شهرداری امروز اتفاقی رخ می‌دهد که قبلا هشدارش را داده بودیم؛ ولی با این وجود برخی معتقد بودند که همه‌چیز درست خواهد شد؛ اما برعکس شد.

شاهین شهرداری روزهای تاریکی را پشت سر می‌گذارد و اگر وضعیت به این شکل پیش برود، این تیم قطعا یک سقوط زودهنگام به دسته یا دسته‌های پایین‌تر خواهد داشت. اما آنچه که این روزها هواداران شاهین را عصبانی کرده است، بی‌تفاوتی عجیب شورا و شهرداری بوشهر است که چشم‌شان را روی اتفاق‌های تلخی که برای این تیم رخ داده، بسته‌اند و خود را مشغول کارهای دیگر کرده‌اند. در این میان صحبت‌های روز گذشته سرمربی این باشگاه بحران‌زده نشان می‌دهد که شورا نه‌تنها در این مدت برنامه‌ای برای بهبود وضعیت این تیم نداشته است، بلکه به‌دنبال راهی است که این تیم را به نابودی بکشاند. در واقع سرمربی شاهین شهرداری بوشهر گفت که اعضای شورای شهر بوشهر به‌صراحت اعلام کرده‌اند که می‌خواهند تیم شاهین نابود شود. در ادامه این گزارش نگاهی به این مصاحبه خواهیم داشت تا متوجه شوید که شاهین دست چه کسانی افتاده است.

مهدی قنبری در گفت‌وگویی که با یکی از خبرگزاری‌ها داشت درباره مشکلات باشگاه شاهین شهرداری بوشهر و بدرفتاری شورا و شهرداری با این تیم گفت: صحبت کردن درباره این مساله تکراری شده است، اما گوش شنوایی نیست. بعد از دیدار با شمس‌آذر، تمرینات ما به‌خاطر بلاتکلیفی تیم و عدم پشتیبانی لازم، برگزار نشد. متاسفانه نتوانستند یک زمین چمن هم برای ما بگیرند و حالا دوستان در شهرداری بوشهر بار دیگر به این تصمیم رسیدند که نمی‌خواهند تیم‌داری کنند.

اما در ادامه این مساله قنبری جمله‌ای را بر زبان آورد که حرف دل بسیاری از هواداران شاهین شهرداری بوده است. وی در مورد فرآیند تصمیم‌گیری کادر فنی شاهین برای سفر به تهران و شرکت در دیدار با خوشه‌طلایی ساوه افزود: ساعت شش عصر پنجشنبه از ما خواهش کردند که تیم را به بازی با خوشه‌طلایی بفرستیم تا تیم دو رده سقوط نکند. سپس جلسه‌ای با شورای شهر بوشهر برگزار کردیم که در این جلسه گفتند دوست داریم تیم نابود شود و شما مانع آن هستید. ما فکر می‌کردیم که شورای شهر مانع پیشرفت فوتبال بوشهر شده است؛ اما متوجه شدیم ما مانع کار آنها و خاری در چشم‌شان هستیم.

در واقع همانطور که مهدی قنبری گفت، شورای شهر بوشهر با رویه‌ای که در پیش گرفته است، در حال نابودی باشگاه‌های بوشهری است. در واقع باید گفت که اعضای جدید شورای شهر بوشهر نه‌‌تنها برای پیشرفت ورزش این شهرستان هیچ اقدامی مثبتی انجام نداده‌اند بلکه تنها دلخوشی هواداران فوتبال در این شهر را نیز دارند از بین می‌برند. سرمربی شاهین شهرداری بوشهر با بیان اینکه اعضای این تیم ابتدا تصمیمی برای بازی کردن مقابل خوشه‌طلایی نداشتند، خاطرنشان کرد: به ما اعلام کردند خودتان را به آب و آتش نزنید. تا اینکه ساعت 12 روز جمعه تصمیم گرفتیم اتوبوس بگیریم و تیم را بامداد روز شنبه راهی تهران کردیم. تیم شاهین قبل از دیدار با مس شهر بابک، یعنی به مدت یک ماه است که تمرین نمی‌کند و برای این مسابقه هم با بازیکنان رده‌های جوانان و امید به تهران رفتیم.

یکی از مسائلی که در آخرین بازی شاهین مشاهده کردیم، حضور پر تعداد بازیکنان امید این باشگاه بود، بازیکنانی که در این هفته در لیگ کشوری هم به میدان رفته بودند و انرژی زیادی برای بازی در تیم بزرگسالان نداشتند؛ ولی به‌خاطر سقوط کردن تیم، مجبور شدند همراه تیم راهی تهران شوند. قنبری با اشاره به همراهی بازیکنان جوان شاهین با تیم امید باشگاه در اهواز تصریح کرد: تیم امید ما یک روز قبل در اهواز بازی داشت و بازیکنان این تیم ساعت سه شب به بوشهر رسیدند تا همراه با ما به تهران بیایند. 22 ساعت در اتوبوس بودیم و ساعت چهار صبح به تهران رسیدند و اصلا نتوانستند، بخوابند. ما خیلی درباره مشکلات صحبت نمی‌کنیم، اما دیدن اشک بازیکنان از همه‌چیز برای من ناراحت‌کننده‌تر بود. متاسفانه متوجه نمی‌شوند که یک تصمیم نابخردانه یک نفر، چه تاثیری در غرور بازیکنان می‌گذارد. مگر می‌شود یک نفر برای یک استان تصمیم بگیرد؟

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شاهین با بازیکنان رده‌های امید و جوانان همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد یا خیر، گفت: بله. اگر این کار را نکنیم، شاهین به دو رده پایین‌تر سقوط می‌کند؛ مگر اینکه باز هم مانع ما شوند. ما در پنج بازی گل نخوردیم و احساس کردم از شکل‌گیری تیم شاهین ناراحت بودند. هر دری را که باز می‌کنیم،‌ یک روز بعد آن در را می‌بندند و ما به‌دنبال سراب هستیم. با بازیکنان فعلی هم پتانسیل خوبی داریم و اگر می‌خواهیم به کارمان ادامه بدهیم، باید شرایط عادی پشتیبانی را داشته باشیم.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر در ادامه انتقاداتش از مدیران این باشگاه افازود: برای دو بازی، هیچ تمرینی برای شاهین نگذاشتند و از روزی که این دوستان به باشگاه بازگشتند، شرایط بازی مقابل مس کرمان و خوشه‌طلایی را فراهم نکردند. برای بازی با مس که ساعت 11 شب قبل از بازی گفتند به کرمان برویم که نتوانستیم این کار را انجام دهیم. برای دیدار با مس شهر بابک که خوابگاهی نگرفته بودند. دوستان خوبی داریم که به ما کمک می‌کنند و ان‌شاءالله شهرداری بوشهر حاضر به واگذاری باشگاه شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: