bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۶۵۹
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۰۷ - ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
بامداد جنوب: شهردار بندر بوشهر با اشاره به پروژه‌های فعال این شهرداری اولویت‌های این سازمان در سال 1401 را اعلام کرد.

بامداد جنوب: شهردار بندر بوشهر با اشاره به پروژه‌های فعال این شهرداری اولویت‌های این سازمان در سال 1401 را اعلام کرد.

حسین حیدری در خصوص پروژه‌های شاخص در حال تکمیل در بندر بوشهر گفت: تقاطع شهید سلیمانی، آسفالت کوچه‌های خاکی، اجرا گذر سرتل نیروگاه از جمله پروژههای شاخص شهر بوشهر است.

به گفته وی رویکرد شهرداری بوشهر برای سال ۱۴۰۱ تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است که ظرف شش ماه گذشته نیز فعال کردن پروژه‎‌های نیمه‌تمام و راکد به‌عنوان رویکرد مهم شهرداری رنگ واقعیت به خود گرفت.

شهردار بوشهر در خصوص فعالیت‌های مد نظر در سال آینده افزود: بهسازی و نوسازی مبلمان شهری، لحاظ مشوق‌ها در حوزه ساخت‌وساز، نگاه به مناطق کم‌برخوردار و انجام اقداماتی در راستای احیاء بافت قدیم بوشهر از دیگر اولویت‌های شهرداری بوشهر برای سال جدید است.

به گفته وی حریم ۶۰ متری دریا نیز در بوشهر با پیگیری‌های خوبی که استاندار و فرماندار داشتند، آزادسازی شده است که در این محدوده نیز پروژه‌های همراه با پیوست‌های مورد نیاز اجرایی می‌شود.

حیدری با تاکید بر ایجاد درآمدهای پایدار در این سازمان تصریح کرد: فراهم‌سازی بستری برای ورود سرمایه‌گذاران به پروژه‌های شهری و تحقق درآمد پایدار شهرداری از دیگر رویکردهای شهرداری بوشهر برای سال ۱۴۰۱ است.

وی با بیان اینکه سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری بوشهر احیاء شده تاکید کرد: سعی شده از این ظرفیت به نحو مطلوبی در اجرا پروژه‌ها استفاده شود.

شهردار بوشهر ادامه داد: اجرای تمام پروژه پایش تصویری شهر با هدف افزایش ایمنی تردد و کاهش آمار تصادف‎‌های درون شهری از دیگر برنامه‌های شهرداری بوشهر برای سال جدید به شمار می‌رود.

به گفته وی هوشمندسازی خدمات شهری به‌منظور کاهش پیج و خم‌ها و بروکراسی اداری از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار شهرداری بوشهر است تا شهروندان در منازل خود بتوانند خدمات مدنظر را از شهرداری دریافت کنند.

حیدری با بیان اینکه ارتقاء درجه شهرداری بوشهر نیز مدنظر است تاکید کرد: زیرساخت آن انجام‌شده و تحقق این مهم می‌تواند یک سازمان چالاک و پرتحرک برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری فراهم کند.

وی درباره برنامه‌های فرهنگی در سال آینده گفت: برای سال فرارو با هدف مشارکت فعال در برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی زیربنای مورد نیاز آن طراحی‌شده است.

شهردار بوشهر از رضایت عمومی نسبت به برگزاری برنامه‌های بزرگداشت روز بوشهر خبر داد و افزود: برنامه‌های بزرگداشت روز بوشهر نیز با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی و با رعایت موازین شرعی و اسلامی برگزار شد که رضایت مردمی را به دنبال داشته است.

به گفته وی چنانچه حرکت در مسیر ولایت و رهبری باشد این مهم ضامن موفقیت خواهد بود که شهرداری بوشهر در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر: