bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۲ - ۰۷ تير ۱۴۰۱
بامداد جنوب: مديركل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان بوشهر از آغاز پويش ملي «صحن حرم، مدرسه‌ام» هم‌زمان با سراسر كشور در استان بوشهر خبر داد.

بامداد جنوب: مديركل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان بوشهر از آغاز پويش ملي «صحن حرم، مدرسه‌ام» هم‌زمان با سراسر كشور در استان بوشهر خبر داد.

به نقل از روابط عمومي اداره كل نوسازي ، توسعه و تجهيز مدارس استان بوشهر ابراهيم احمدي مدیرکل نوسازي مدارس استان بوشهر گفت : برگزاري پويش ملي صحن حرم مدرسه‌ام باهدف ترويج فرهنگ مدرسه‌سازی و مشاركت عموم مردم در تكميل هشت مدرسه استثنايي در نقاط مختلف كشور است كه اين پويش هم‌اکنون در استان بوشهر در حال برگزاري است.

به گفته وی پويش ملي صحن حرم مدرسه‌ام از طرح تحولي آجر به آجر است كه در دهه كرامت آغاز و تا عيد غدير خم ادامه خواهد داشت و دانش آموزان و خانواده‌ها می‌توانند در دو بخش نقاشي با موضوع امام رضا و مدرسه ويژه دانش آموزان و در بخش خانواده با موضوع عكس خواهر و برادري با پرداخت هزينه يك آجر در اين امر خيرخواهانه مشاركت نمايند علاقه‌مندان به شركت در اين پويش می‌توانند از طريق وب‌سایت طرح آجر به آجر به نشانيwww.ajorBajor و همچنين كانال مهر مدرسه در شبكه اجتماعي شاد نسبت به ارسال نقاشي دانش آموزان و بارگزاري عکس‌های خود اقدام نمايند و از جوايز متنوع آن نيز بهره‌مند گردند.

احمدی در خصوص اهداف این پویش توضیح داد: پويش ملي صحن حرم مدرسه‌ام پنجمين پويش باهدف آگاهی بخشی، اطلاع‌رسانی و گسترش فرهنگ مشارکت عمومی و آشنایی بیشتر آحاد جامعه با موضوع مدرسه‌سازی است. این طرح با همراهی جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور وادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌های کشور است.


نام:
ایمیل:
* نظر: