bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۲ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر، مدرسه ۶ کلاس شهید فتحی عصر امروز با حضور علی موحدی مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان بوشهر در هفتمین روز از هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

به گزارش‌ به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر، مدرسه ۶ کلاس شهید فتحی عصر امروز با حضور علی موحدی مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان بوشهر در هفتمین روز از هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

ابراهیم احمدی مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیزات مدارس استان بوشهر اظهار داشت: در ادامه افتتاح پروژه‌های نوسازی مدارس در آخرین روز از هفته دولت شاهد افتتاح مدرسه ۶ کلاس شهید فتحی در روستای علی‌آباد شهرستان جم بودیم.

مدیرکل اداره نوسازی توسعه و تجهیزات مدارس استان بوشهر افزود: این پروژه در زیربنای ۸۹۸ و محوطه‌سازی ۷۲۴ متر مربع صورت گرفته است.

وی با تشریح جزئیات بیشتر از این مدرسه ادامه داد: ۱۶۰ متر طول دیوار کشی مدرسه شهید فتحی شد که به یاری خداوند در سال جاری و قبل از آغاز سال تحصیلی جدید در اختیار دانش‌آموزان عزیز قرار گرفت.

احمدی اظهار کرد: مدرسه پسرانه شهید فتحی در پایه ابتدایی با اعتبار بالغ‌بر ۸ میلیارد تومان، با مشارکت شرکت ملی نفت ایران به پایان رسیده است.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: علاوه‌بر این پروژه در بهارستان شهرستان جم چند پروژه دیگر در قسمت ریز این شهرستان آماده‌ افتتاح هستند که در امروز به بهره‌برداری خواهند رسید.

نام:
ایمیل:
* نظر: