bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۹۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۲ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
عباس بحرانی: شهردار بندر دیر از افتتاح و کلنگ زنی ۱۳ پروژه عمران شهری به مناسبت هفته دولت با اعتبار ۱۱۲ میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان در این شهر خبر داد.

عباس بحرانی : شهردار بندر دیر از افتتاح و کلنگ زنی ۱۳ پروژه عمران شهری به مناسبت هفته دولت با اعتبار ۱۱۲ میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان در این شهر خبر داد.

علی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار بامداد جنوب در دیر گفت: ادامه بلوار خلیج فارس به طول سه کیلومتر و عرض ۴۰ متر با اعتبار ۸۰ میلیارد تومان که شامل زیرسازی، آسفالت و پیاده رو سازی است عملیات اجرایی آن آغاز شد

وی با بیان اینکه با افتتاح این پروژه مشاغل بسیاری ایجاد خواهد شد تصریح کرد: بلوار خلیج فارس از نظر پدافند غیرعامل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و چشم انداز بسیار زیبایی را به شهر خواهد داد به طوری که شهرک امام حسین، دانشگاه آزاد اسلامی و خیابان پمپ بنزین به طور مستقیم به آن متصل خواهد شد.

به گفته ابراهیمی تکمیل بلوار ساحلی خلیج فارس و اتصال آن به جاده وفاق به عنوان دومین خروجی شهر دیر علاوه بر کاهش بار ترافیک دو راهی خروجی برای شهر ایجاد می‌شود و مسیر تردد شهروندان دیری به کنگان کوتاه‌تر می‌شود.

شهردار دیر با اشاره به آغاز عملیات اجرایی کتابخانه دیر گفت: این پروژه با اعتبار چهار میلیارد تومان و با همکاری شهرداری بندر دیر و اداره کل راه و شهرسازی به صورت مشارکتی با متراژ ۲۸۰ متر مربع و در مدت ۱۲ ماه اجرا خواهد شد.

ابراهیمی افزود: زمین چمن مصنوعی هفت نفره، تفرجگاه ساحلی، زیرسازی و آسفالت کوچه از طرح‌های افتتاحی و اجرای ادامه بلوار ساحلی خلیج فارس، کتاب خانه عمومی، معدن زباله و اجرای ورودی غربی شهر دیر، بوستان معلم، ایستگاه شماره دو آتش نشانی نیز از طرح‌های مهمی است که عملیات اجرایی آغاز شده است.

شهردار دیر با بیان اینکه: روند توسعه و آبادانی شهر دیر شتاب گرفته تصریح کرد: از مسوولان انتظار می رود برای تکمیل طرح ها و پروژه ها، شهرداری را حمایت کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر: