bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۹۳۵
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۲ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
بامداد جنوب: با حضور استاندار بوشهر، امام جمعه، فرماندار، معاون عمرانی و سیاسی اجتماعی، شهردار، رئیس و اعضاء شورای اسلامی، روسای دستگاه اجرایی شهرستان کنگان، دار القرآن و فرهنگسرا بنک افتتاح شد.
بامداد جنوب: 
به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بنک؛ با حضور استاندار بوشهر، امام جمعه، فرماندار، معاون عمرانی و سیاسی اجتماعی، شهردار، رئیس و اعضاء شورای اسلامی، روسای دستگاه اجرایی شهرستان کنگان، دار القرآن و فرهنگسرا بنک افتتاح شد.

حجت ریحانی نیا شهردار بنک ضمن تبریک هفته دولت افزود: مجموعه دارالقران و فرهنگسرا شهر بنک از ابتدای ۱۳۹۸ آغاز عملیات اجرایی گردید و امروز ۸ شهریور بمناسبت گرامیداشت هفته دولت به بهره برداری می رسد، دارالقران و فرهنگسرا شهر بنک دارای ۴۰۴ متر مربع زیر بنا در دو طبقه مجزا با ظرفیت ۶ کلاس آموزشی، نمازخانه، خانه نهج البلاغه پیش بینی شده است.
شهردار بنک در ادامه ضمن تشکر از دست اندرکاران این مجموعه افزود: مجموعه دارالقران و فرهنگسرا شهر
بنک به ارزش ۴۵ میلیارد ریال با تجهیزات مورد نیاز اعم از سیستم سرمایشی، میز، صندلی لوازم مصرفی و کمک آموزشی می باشد، زمین مجموعه دارالقران و فرهنگسرا بنک اهدایی خیر گرانقدر مرحوم محمد احمدی می باشد.

ریحانی نیا در پایان توجه به فرهنگ و هنر را از اولویت های شهرداری و شورای اسلامی دانست و افزود: پروژه ساختمان دارالقران و فرهنگسرا برای اولین بار در راستای ارتقاء فرهنگ و هنر با محوریت ترویج معارف اسلامی تقدیم مردم شریف بنک می گردد، شهرداری بنک همگام با فعالان فرهنگ، قرآن و هنر در راستای پویایی و شکوفایی شهر بنک از هیچ کوششی فروگذار نخواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: