bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۹ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۱
استاندار بوشهر:
بامداد جنوب استاندار بوشهر خواستار افزایش فعالیت‌های سازمان همیاری شهرداری‌ها در استان بوشهر شد.

بامداد جنوب:  استاندار بوشهر گفت: انتظار می رود که فعالیت‌های سازمان همیاری شهرداری‌ها در استان بوشهر گسترش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده عصر یکشنبه در بازدید از سازمان همیاری شهرداری‌های استان بوشهر اظهار داشت: شاهد اقدامات خوبی از سوی این سازمان در سطح استان بوشهر هستیم.

وی اضافه کرد: سازمان همیاری شهرداری‌های استان بوشهر با قدمتی بالغ بر ۳۰ سال به منظور ایجاد هماهنگی در امور شهرداری‌ها و همیاری و کمک به آنان در مدیریت شهری و زیرساخت‌ها اقدامات خوبی داشته است.

وی افزود: این سازمان در راستای آموزش کارکنان شهرداری‌ها، آموزش ویژه دهیاری‌های استان و همچنین هدایت و نظارت بر فعالیت شهرداری‌ها و اجرای وظایفی که قانونا در این رابطه به عهده وزارت کشور گذاشته شده، تشکیل شده است.

عبدالله کردگار مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان بوشهر نیز در حاشیه این بازدید، ضمن ارائه توضیحات و معرفی بخش‌های مختلف سازمان همیاری و ظرفیت‌های قانونی این سازمان در راهبری و پشتیبانی از شهرداری‌ها به عنوان یک نهاد اقتصادی، بازرگانی، تجاری و غیردولتی، ساختار تشکیلاتی، اهداف و رسالت‌های این مجموعه را تشریح کرد.

استاندار بوشهر در این بازدید با مدیرعامل و کارکنان واحدهای مختلف این سازمان در راستای فعالیت‌ها، رسالت‌ها و روند اقدامات و برنامه‌های در حال انجام، گفتگو کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: