bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۶۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۸ - ۰۴ دی ۱۴۰۱
عباس بحرانی : شهردار بندر دیر با بیان اینکه شهرداری دیّر بدهی ندارد تاکید کرد حقوق پرسنل و کارگران و پیمانکاران به‌موقع پرداخت می‌شود.

عباس بحرانی : شهردار بندر دیر با بیان اینکه شهرداری دیّر بدهی ندارد تاکید کرد حقوق پرسنل و کارگران و پیمانکاران به‌موقع پرداخت می‌شود.

علی ابراهیمی در نشست اعضای شورای شهر با اصحاب رسانه گفت: آسفالت مناسب معابر و خیابان‌های شهر یکی از خواسته‌های به‌حق شهروندان از شهرداری است و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک شهر زیبا وضعیت آسفالت خیابان‌ها و معابر شهری است و تاثیر زیادی بر منظر شهر از نگاه هر رهگذر دارد.

شهردار بندر دیر عملیات روکش و اجرای آسفالت کلیه معابر و کوچه‌ها را از اولویت‌های نیاز شهری برای تامین رفاه حال شهروندان دانست.

وی در خصوص انجام پروژه‌های عمرانی در این شهر تصریح کرد: شهرداری دیر با همکاری شورای شهر توانست از ابتدای سال تاکنون 120 میلیارد پروژه‌های عمرانی، خدماتی و ورزشی در سطح شهر هزینه کند که این رقم نسبت به رقم پیشنهادی شورای شهر رقم بالایی است.

شهردار بندر دیر با اشاره به مساله پسماند در این شهر گفت: یکی از اولویت‌های اصلی ما پروژه معدن زباله است که جانمایی این طرح مشخص و سه میلیارد تومان از اعتبار تملک دارایی‌ها و سازمان شهرداری‌ها اختصاص گرفته که امیدواریم با همکاری سایر ادارات این طرح اجرایی شود.

به گفته وی شهرداری در تمام بخش‌های فرهنگی و ورزشی و مراسم دینی و مذهبی کمک کرده و امسال نیز سه دستگاه ماشین‌آلات برای امور شهرداری با اعتبار پنج میلیارد تومان خریداری کرده است.

ابراهیمی حمایت و مشارکت مردم در امر شهر لازم دانست و گفت: برای مشارکت سرمایه‌گذاری در توسعه شهر نیاز به حمایت داریم.

در این نشست رئیس شورای اسلامی شهر دیر ضمن قدردانی از تلاش خبرنگاران گفت: انتظارداریم که همگی به‌ویژه اصحاب رسانه شهرداری و شورا را یاری دهند.

محمد آلبوغبیش با بیان اینکه شورای شهر به‌عنوان نماد مشارکت مردم در اداره شهر است گفت: با مشارکت دادن مردم مومن و متخصص، زمینه رشد و شکوفایی شهر‌ها فراهم می‌شود.

به گفته وی در راستای نیل به اهداف انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی همکاری و همراهی لازم را با شهرداری داشته باشند.

در ادامه این نشست حسین ربی و مهران پوسه ضمن قدردانی از اصحاب خبر تاکید داشتند که این نشست‌ها باعث می‌شود که مردم از خدمات شورا و شهرداری بااطلاع شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر: