bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۶۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۵ - ۰۹ دی ۱۴۰۱
ادسون آرانتس دو ناسیمنتو ملقب به پله اسطوره فوتبال برزیل و دنیا در سن 82 سالگی درگذشت. واکنش چهره های مطرح به این اتفاق غم انگیز دنیای فوتبال را در ادامه ببینید.

ادسون آرانتس دو ناسیمنتو ملقب به پله اسطوره فوتبال برزیل و دنیا در سن 82 سالگی درگذشت. واکنش چهره های مطرح به این اتفاق غم انگیز دنیای فوتبال را در ادامه ببینید.

صفحه رسمی مارادونای فقید: در آرامش باش، پادشاه، ما همیشه به یاد تو خواهیم بود.

علی دایی: مروارید سیاه فوتبال جهان درگذشت.

نیمار: " پیش از پله، ۱۰ فقط یک عدد بود، من این جمله را جایی خوانده بودم، این جمله زیباست اما کامل نیست، میخواهم بگویم فوتبال قبل از پله فقط یک ورزش بود، پله این ورزش را به کلی تغییر داد، او فوتبال را به هنر بدل کرد، به سرگرمی، پله صدای بینوایان شد، صدای سیاه پوستان شد. او نگاه ها را به برزیل معطوف کرد و به برزیل قدرت خودنمایی داد. فوتبال و برزیل به لطف شاه پله ارتقا یافتند، او رفت اما جادویش تا همیشه خواهد ماند. پله جاودان است. "

گابریل باتیسوتا: برای همه چیزهایی که به دنیای فوتبال بخشیدی از تو ممنونم. روحت در آرام اسطوره.

صفحه رسمی باشگاه لیورپول: یک اسطوره، یک نماد و بازیکن بزرگ فوتبال که تا همیشه در یادها خواهد ماند. روحت در آرامش، پله.

صفحه رسمی تیم ملی انگلیس: یکی از بزرگترین بازیکنانی که ارزش بسیاری به این بازی زیبا بخشید. بدرود، پله. تو هرگز فراموش نخواهی شد.

صفحه رسمی باشگاه آرسنال: ما از شنیدن خبر درگذشت پله بسیار ناراحت شدیم. به عنوان یک باشگاه افتخار میزبانی از پله در سال 1981 در هایبوری را داشتیم. خاطره‌ای که همیشه قدردانش هستیم. در کنار تمامی جامعه فوتبال با عزیزان پله همدردی می‌کنیم.

صفحه رسمی لیگ برتر انگلیس: ما عمیقا از شنیدن خبر درگذشت پله متاثر شدیم. او فوتبالیستی بسیار با استعداد بود که ورزش ما را دچار تغییر کرد و الهام بخش میلیون‌ها نفر در در طور دوران درخشان فوتبالش بود. صمیمانه به خانواده و دوستان پله تسلیت می‌گوییم.

صفحه رسمی باشگاه بارسلونا: بارسا مراتب ناراحتی‌اش را از درگذشت پله ابراز می‌دارد. او یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال بود. او باعث شد که فوتبال بزرگتر از هر زمان دیگری شود. امیدواریم که روحش در آرامش باشد.

مسوت اوزیل بازیکن اسبق تیم ملی آلمان و رئال مادرید: طلب آمرزش برای یکی از بزرگترین اسطوره‌های فوتبال. میراث تو تا همیشه زنده خواهد بود. من مطمئنم که "باشگاه بهشت" با مارادونا و پله در کنار هم تا همیشه شکست ناپذیر خواهد بود.»

هری مگوایر، مدافع تیم ملی انگلیس: روحت در آرامش، پله. یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ. تو الگوی بزرگی در درون و بیرون زمین بودی. فاتح سه جام جهانی، باورنکردنی.

صفحه رسمی باشگاه منچستریونایتد: روحت در آرامش، پله. از تو برای لذتی که به هواداران فوتبال در سراسر دنیا بخشیدی سپاسگزاریم.»

صفحه رسمی باشگاه چلسی: وداع با سلطان. استاد این بازی زیبا. روحت در آرامش، پله.

کریستیانو رونالدو: هم دردی عمیق خود را با تمام برزیلی ها و همچنین خانواده پله اعلام می‌کنم، یک خداحافظی خشک و خالی با پادشاه پله هرگز برای بیان دردی که در حال حاضر تمام فوتبال متحمل می‌شود کافی نیست، او الهام دهنده میلیون ها انسان بود، یک الگو برای دیروز، امروز و همیشه، عشقی که هربار به من نشان دادی همیشه متقابل بود حتی از فاصله های دور. او هرگز برای هیچ‌یک از ما عاشقان فوتبال فراموش نخواهد شد، در آرامش بخواب، شاه پله. "

کیلیان امباپه: خدای فوتبال ما را ترک کرد اما میراثی که از خود باقی گذاشت هرگز فراموش نخواهد شد.

لیونل مسی: "روحت شاد پله"

ایکر کاسیاس: امروز روزی بسیار ناراحت کننده برای فوتبال است. یکی از بزرگان این ورزش ما را ترک کرد. او بازیکنی مورد تحسین و محبوب بود. روحت در آرامش، پله.

سرخیو راموس: صحبت درباره یک اسطوره یا یک شخصیت تاریخی کافی نیست. ما سلطان را از دست دادیم. فوتبال تا همیشه تو را به یاد خواهد داشت. در آرامش باشی، پله.

صفحه رسمی باشگاه پاری سن ژرمن: سلطان فوتبال، تا همیشه. پاری سن ژرمن مراتب همدردی‌اش را با دوستان و خانواده پله و تمامی مردم برزیل در این روزهای ناراحت کننده ابراز می‌کند. از تو برای همه چیز ممنونیم.

ریو فردیناند ملی پوش اسبق انگلیس: اسطوره‌ای که در بین تمام اسطوره‌ها از همه سرتر بود... او همیشه برای همه وقت داشت! من افتخار بازی برای او (در بازی دوستانه) و مصاحبه با او را داشتیم که ارزش هر دو به یک اندازه بود. این بازیکن، این مرد، این نماد.

فرانتس بکن باوئر (هم تیمی سابق پله و اسطوره فوتبال آلمان): فوتبال امروز بزرگترین مرد تاریخ خود را از دست داد -و من یک دوست منحصر به فرد را از دست دادم. پله سه قلب داشت: برای فوتبال، برای خانواده و برای همه مردم. من در سال ۱۹۷۷ به ایالات متحده رفتم زیرا واقعاً می خواستم در تیمی با پله بازی کنم. ما بلافاصله با هم قهرمان ایالات متحده شدیم و پله من را برادرش خواند. این افتخاری غیرقابل تصور برای من بود. فوتبال برای همیشه از آن تو خواهد بود!

اولی هوینس (آلمان): من هرگز نشستن مقابل تلویزیون در جام جهانی ۱۹۷۰ را فراموش نمی کنم و تمام جهان این بازیکن منحصر به فرد را تحسین می کردند. پله یک هدیه بود، یک هدیه برای همه خانواده فوتبال.

کافو (برزیل): امروز برادرم را از دست دادم. به عنوان یک مسیحی کاتولیک می دانم که با مردن، انسان برای زندگی ابدی متولد می شود. به امید دیدن دوباره تو.

روبرت لواندوفسکی (لهستان): در آرامش باش. بهشت یک ستاره جدید دارد و فوتبال یک قهرمان را از دست داد.

ارلینگ هالند (نروژ): هر کاری که یک بازیکن انجام دهد، پله اول آن را انجام داده است.

آندری شوچنکو (اوکراین): میراث شما همیشه در یادها خواهد ماند. تسلیت من به خانواده شما پادشاه.

سپ بلاتر (رئیس سابق فیفا): خبر بسیار ناراحت کننده است. پله ما را ترک کرد. جهان عزادار بزرگترین فوتبالیست تاریخ و شخصیتی فوق العاده است. دنیای فوتبال در غم از دست دادن یکی از بهترین بازیکنان تمام دوران است.

لیگ فوتبال آلمان: دنیای فوتبال در سوگ از دست دادن یکی از بهترین بازیکنان تمام دوران است.

لالیگا (اسپانیا): لالیگا درگذشت پله را تسلیت می گوید و عمیق ترین تسلیت خود را به خانواده و دوستان او ابراز می کند.


نام:
ایمیل:
* نظر: