bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۶۱۰۶
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۰۹ - ۲۴ دی ۱۴۰۱
ضرغام خرمی: امیدوارم که باکمال دقت و حوصله‌ای که از اخلاق مدیریتی شماست نامه‌ای را که نه از سر تفتن بلکه از باب نگرانی نوشته‌ام مطالعه بفرمائید. جنابعالی از زمان تصدی استاندار بوشهر هرگز از اقشار مختلف؛ مردم کوچه و بازار گریزان نبوده‌اید و به فواصل زمانی مختلف به‌پای درد دل مردم نشسته‌اید و با مشکلات آن‌ها آشنا هستید

 ضرغام خرمی: امیدوارم که باکمال دقت و حوصله‌ای که از اخلاق مدیریتی شماست نامه‌ای را که نه از سر تفتن بلکه از باب نگرانی نوشته‌ام مطالعه بفرمائید. جنابعالی از زمان تصدی استاندار بوشهر هرگز از اقشار مختلف؛ مردم کوچه و بازار گریزان نبوده‌اید و به فواصل زمانی مختلف به‌پای درد دل مردم نشسته‌اید و با مشکلات آن‌ها آشنا هستید

اکنون ۲۳ سال از آن زمان استخدام قراردادی ما کارکنان دانشگاه پیام نور گناوه می‌گذرد و همچنان قراردادی هستیم.

ماجرای طرح ساماندهی و استخدام کارکنان قراردادی و تصویب آن‌چنان طولانی و کش‌دار شده است. که روزنه امیدی برای تحقق آن وجود ندارد به نظر می‌رسد به وعده‌های مکرر وبی سرانجام دولت‌ها و مجالس مبدل شده است.

ساماندهی کارکنان قراردادی یکی از وعده‌های دولت سیزدهم که در زمان کار زار انتخاباتی بود که عمل به آن باعث رفع تبعیض، ناامیدی در بین نیروی انسانی دانشگاه خواهد شد. بدون شک از یک کارمند با ذهنی مشوش انتظار کار مفید و شایسته نمی‌رود.

اخبار حاکی از انجام دومین سفر استانی ریس جمهور محترم در بهمن‌ماه سال جاری به استان بوشهر است. جنابعالی به‌عنوان نماینده ارشد دولت در استان می‌توانید بدون واسطه مطالبات و مشکلات اقشار مختلف را با وزرا و شخص رئیس جمهور در میان گذاشته و از حقوق آن‌ها دفاع کنید.

انتظار ما از جنابعالی دفاع موثر از حق نادیده گرفته‌مان در این سال‌هاست. تبدیل وضع از قراردادی به رسمی خواسته به‌حق و طبیعی کارمندی است که سال‌ها صادقانه کارکرده و بارها مورد تشویق سیستم اداری دولت قرارگرفته است. قطعا روزی که بخواهید خاطرات دوران خدمت را بنویسید صفحه‌ای خاص را به کارکنان دولت اختصاص خواهید داد.

با امید سربلندی و سرافرازی میهن اسلامی

ضرغام خرمی کارمند قراردادی دانشگاه پیام نور گناوه


نام:
ایمیل:
* نظر: