bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۶۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۰ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۱
ضرورت پیوند صنعت و منابع طبیعی
مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول؛ یکی از اولویت‌های این شرکت را پیشرو بودن در حوزه حفظ منابع طبیعی و محیط زیست است.
مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول؛ یکی از اولویت‌های این شرکت را پیشرو بودن در حوزه حفظ منابع طبیعی و محیط زیست است. 

به گزارش روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، محمدرضا حیدرزاده امروز (دوشنبه، ۱۵ اسفندماه) در آیین روز درختکاری با شعار «درخت برای زندگی؛ با هم بکاریم برای ایران سرسبز_ایران قوی» که در این شرکت برگزار شد، با تأکید بر ضرورت در کنار هم بودن صنعت و منابع طبیعی اظهار کرد: یکی از اولویت‌های آریاساسول پیشرو بودن در حوزه حفظ منابع طبیعی و محیط زیست است. 

جهش چشمگیر حمایت‌ها و فعالیت‌های محیط زیستی آریاساسول

موذنی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان عسلویه اظهار کرد: واحدهای صنعتی به‌منظور عمل به مسئولیت‌های اجتماعی جوامع پیرامونی و حفظ محیط زیست باید بیشتر از ارگان‌های دیگر در این زمینه فعال باشند که همینطور هم هست و این واحدها در شهرستان عسلویه پای کار هستند. 

وی با بیان اینکه امروز حدود ۱۵ برنامه به مناسبت روز درختکاری در شهرستان عسلویه برگزار می‌شود، افزود: شرکت پلیمرآریاساسول از واحدهای صنعتی سبز شهرستان عسلویه است که از دیرباز در حوزه محیط زیست فعال بوده و اقدام‌های مثبتی را در این زمینه انجام داده است. این شرکت چندسال است به عنوان صنعت سبز و برگزیده شهرستان انتخاب می‌شود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان عسلویه با بیان اینکه شرکت آریاساسول از جمله شرکت‌های پیشرو در حفظ محیط زیست در میان شرکت‌های پتروشیمی است، ادامه داد: شرکت پلیمر آریاساسول اقدام‌های موثری در حوزه محیط زیست و مسئولیت‌های اجتماعی انجام داده است که از آن جمله می‌توان به جلوگیری از انتشار آلاینده‌های زیست محیطی، مدیریت پسماند، توسعه فضای سبز و مدیریت انرژی اشاره کرد. 

موذنی به جهش چشمگیر فعالیت‌های محیط زیستی و حمایت‌های شرکت پلیمر آریاساسول در زمینه مسئولیت اجتماعی و پروژه احیای آهوان جبیر در نایبند در چند سال اخیر اشاره کرد و گفت: نخستین مرحله رهاسازی آهوی جبیر در پارک ملی نایبند با حضور مدیرعامل این شرکت در شهریور ماه سال جاری انجام شد که امیدواریم این حمایت‌ها و اقدام‌ها از سوی این شرکت ادامه داشته باشد.

آریاساسول؛ پیشرو در پیوند صنعت و منابع طبیعی 

رسول بذرافکن، سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان عسلویه در این آیین با اشاره به گونه‌های گیاهی نادر این منطقه اظهار کرد: نهایت تلاش خود را برای حفظ این گیاهان انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه نهالکاری گیاهان بومی و نادر منطقه هرسال انجام می‌شود، تصریح کرد: پتروشیمی‌ها، پالایشگاه‌ها و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس حمایت مطلوبی در این زمینه دارند.

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان عسلویه به ابلاغ طرح کاشت یک میلیارد نهال از سوی رئیس‌جمهوری برای چهار سال اشاره کرد و افزود: سهم استان بوشهر از این طرح ۱۴ میلیون نهال است؛ با توجه به فعالیت واحدهای صنعتی در عسلویه، به مذاکره با پتروشیمی‌های منطقه برای اجرای این طرح پرداخته‌ایم تا در این زمینه در استان پیشرو باشیم.

بذرافکن با بیان اینکه شرکت پتروشیمی آریاساسول در زمینه پیوند صنعت و منابع طبیعی پیشرو است؛ ادامه داد: در حال مذاکره با شرکت‌های پتروشیمی هستیم تا نقش مؤثرتری در زمینه محیط زیست در منطقه داشته باشند.

مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول؛ یکی از اولویت‌های این شرکت را پیشرو بودن در حوزه حفظ منابع طبیعی و محیط زیست است.


نام:
ایمیل:
* نظر: