bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۶۳۴۱
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۴ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
در المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه فرهنگیان؛
بامداد جنوب: دانشجومعلم بوشهری با وجود مصدومیت شدید در بیست و چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجومعلمان پسر دانشگاه فرهنگیان، دانشجومعلم بوشهری به مدال طلای ماده پرتاب وزنه رسید.
بامداد جنوب: علی عبدالله پور با وجود مصدومیت شدید در بیست و چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجومعلمان پسر دانشگاه فرهنگیان، دانشجومعلم بوشهری به مدال طلای ماده پرتاب وزنه رسید.
رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در گفتگو با روابط عمومی ضمن تبریک این موفقیت ارزنده به این دانشجومعلم و جامعه بزرگ دانشگاه فرهنگیان استان اظهار داشت: علی عبدالله پور دانشجومعلم پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر توانست در این مسابقات با درخشش خیره کننده ضمن کسب مقام نخست مسابقات به مدال طلا دست یابد.
رضا درویشی با بیان اینکه دانشجویان ما در عرصه ورزشی در رشته های پایه بسیار فوق العاده ظاهر شده اند، گفت: این دانشجومعلم ما در حالی به این مقام مهم مسابقات رسیده است که شب قبل از مسابقه دچار مصدومیت شدید از ناحیه مچ پا شده است.
درویشی بیان داشت: این دانشجوی افتخارآفرین ما در مسابقات با رکورد 42/11 متر و با پرتابی حدود دو متر بالاتر از سایر حریفان در جدول رده بندی ایستاد و دانشجویان خراسان رضوی و کردستان به مقام های دوم و سوم دست یافتند.
وی تصریح کرد: مسابقات ماده پرتاب وزنه رشته دو و میدانی در روز نخست و در دو مرحله مقدماتی و پایانی بیست و چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجومعلمان پسر دانشگاه فرهنگیان به میزبانی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان و در ورزشگاه انقلاب برگزار شد.
رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: همواره تلاش کرده ایم تا زمینه پرورش استعدادهای ورزشی دانشجویان را در رشته های مختلف فراهم کنیم و نگاه ویژه ای به ورزش قهرمانی و همگانی داریم.

نام:
ایمیل:
* نظر: