bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۶۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۴ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
مهدی طارمی لژیونر تیم پورتو در آخرین ماه‌های حضورش در پرتغال روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد و مشتاقانه منتظر پایان فصل و حضور در «اینتر» است.

به نقل از مهر قرارداد طارمی در پایان فصل با پورتو به پایان می‌رسد این بازیکن طبق مذاکراتی که با «اینتر» انجام داده است قصد دارد فصل آینده با پیراهن این تیم ایتالیایی به میدان برود و ظاهراً همین مساله موجب بروز چنین مشکلاتی در برای او در پورتو شده است.

پایگاه خبری « Tuttosport» ایتالیا در یادداشتی به بررسی وضعیت مهدی طارمی پرداخته است و در خصوص شرایط سختی طارمی در پورتو نوشته است که این بازیکن تاوان انتخابش را می‌دهد و در هفته‌های اخیر به دلیل اینکه فرصت بازی به او نرسیده تشنه بازی است و رنج می‌برد.

طارمی از زمان بازگشت از جام ملت‌های آسیا تنها ۳۲ دقیقه مقابل آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا و ۲۲ دقیقه دیگر در لیگ داخلی مقابل آروکا به میدان رفت که این غیبت در ابتدا به دلیل مصدومیت بود اما سپس تصمیمات فنی «کونسیسائو» منجر به غیبت او در تیم شد.

هرچند «کونسیسائو» در آخرین کنفرانس خبری خود اعلام کرده است که غیبت طارمی هیچ ارتباطی با تصمیمش مبنی بر ترک پورتو ندارد و همچنان از قابلیت‌های طارمی بهره می‌گیرد.

با این وجود، این روزنامه ایتالیایی توضیح می‌دهد که طارمی از قبل برای فصل آینده یک هدف شخصی تعیین کرده است و این ستاره ایرانی مشتاق است نقش مهمی در سیستم «سیمونه اینزاگی» ایفا کند و تاوان این انتخاب را اکنون در پورتو پرداخت می‌کند

پورتو در حال حاضر با ۵۸ امتیاز در رده سوم لیگ برتر فوتبال پرتغال قرار دارد و اختلافش با اسپوتینگ صدرنشین ۱۰ امتیاز و با بنفیکای رده دومی ۹ امتیاز است.


نام:
ایمیل:
* نظر: