bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۹۴۴
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۴ - ۲۶ آبان ۱۳۹۴
در راستای آشنایی تجار و بازرگانان و فعالان بخش تجارت در استان بوشهر، با مقررات داد و ستدهای بین‌المللی کارگاه آموزشی تخصصی صادرات و واردات در تجارت فرامرزی در بوشهر برگزار می‌شود.
ابوالقاسم محمدزاده صبح امروز در نشست هماهنگی برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی صادرات و واردات در تجارت فرامرزی در استان بوشهر با اشاره به جایگاه این استان در تجارت دریایی اظهار داشت: استان بوشهر از دیرباز در تجارت دریایی بین‌المللی نقش مهمی داشته به‌گونه‌ای که در این بخش دارای قدمت بالای درخشانی است.

وی با اشاره به صادرات در استان بوشهر با اجرایی‌شدن برجام افزایش می‌یابد، بیان کرد: فعالیت‌های تجاری و صادرات غیرنفتی در استان بوشهر با اجرایی‌شدن برجام افزایش می‌یابد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت استان بوشهر با اشاره به اینکه صادرات کالا در استان بوشهر 13 درصد افزایش یافته است خاطرنشان کرد: در هفت ماهه امسال صادرات کالا با 16 میلیون و 163هزار تن به خارج از کشور صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 13 درصد افزایش یافته است.

محمدزاده افزود: 29‌درصد کل صادرات غیرنفتی کشور به خود اختصاص داده که خود جایگاه استان بوشهر در تجارت دریایی نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه کارگاه آموزشی تخصصی صادرات و واردات در تجارت فرامرزی در بوشهر برگزار می‌شود افزود: در راستای آشنایی تجار و بازرگانان و فعالان بخش تجارت در استان بوشهر، با مقررات داد و ستدهای بین‌المللی کارگاه آموزشی تخصصی صادرات و واردات در تجارت فرامرزی در بوشهر برگزار می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت استان بوشهر بیان کرد: کارگاه آموزشی تجارت فرامرزی 30 آبان در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر برگزار می‌شود.

محمدزاده افزود: مدیریت و تدریس این کارگاه تخصصی بر عهده مشاور رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران  است.
نام:
ایمیل:
* نظر: