bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۱ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۴
کالاهای یارانه‌ای در ماه مبارک رمضان در تنگستان توزیع می‌شود که نیاز است تدابیر لازم برای اینکه مردم بتوانند سریعتر کالاهای مورد نیاز خود دریافت کنند اندیشده شود .
معاون برنامه‌ریزی و امورعمرانی فرماندار تنگستان گفت: کالاهای یارانه‌ای در ماه مبارک رمضان در تنگستان توزیع می‌شود که نیاز است تدابیر لازم برای اینکه مردم بتوانند سریعتر کالاهای مورد نیاز خود دریافت کنند اندیشده شود .

 پرویز شعبانی صبح امروز در جلسه  کمیته تنطیم بازار شهرستان تگستان با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بر ضرورت تامین اقلام مورد نیاز شهروندان و حفظ ثبات و آرامش موجود در بازار در ایام ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه کالاهای پر مصرف با حداقل سود در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد اظهار داشت: فروشگاه هایی درسطح شهرستان تنگستان با عنوان طرح ضیافت ایجاد شده، که کالاهای پر مصرف را با قیمت کمتر بازار در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهند.

معاون برنامه‌ریزی و امورعمرانی فرماندار تنگستان بر نظارت کامل و دقیق واحدهای مسئول بر عملکرد واحدهای صنفی در این ایام تاکید کرد و گفت: شبکه بهداشت شهرستان درماه مبارک رمضان با نظارت لازم وکافی بر مکان‌های خدمت دهی  به مردم از جمله اغذیه فروشی‌ها و دست‌فروشان در سطح شهر نظارت لازم داشته باشند.

شعبانی افزود: شبکه بهداشت بر توزیع گوشت در سطح شهرستان تنگستان نظارت کامل داشته باشد تا از توزیع اجناس  به صورت غیر بهداشتی جلوگیری کند.

وی، با اشاره به توزیع ارزاق در روستاهای شهرستان گفت: در روستاهای پرچمعیت شهرستان تنگستان که ارزاق مورد نیاز مردم توزیع می‌شود به صورت ویژه جهاد کشاورزی نظارت لازم داشته باشد.

معاون برنامه‌ریزی و امورعمرانی شهرستان با بیان اینکه مایحتاج مردم روزه‌دار تنگستان با قیمت زیر بازار عرضه می‌شود بیان کرد: در ماه مبارک رمضان کالاهای یارانه‌ای در سطح شهرستان توزیع می‌شود که نیاز است تدابیرلازم برای اینکه مردم بتوانند سریعتر کالاهای مورد نیاز خود دریافت کنند اندیشده شود .

شعبانی با اشاره به برخورد با فعالیت اصناف غیر مجالز اظهارداشت: اصناف فاقد پروانه کسب در شهرستان شناسایی و به آنها مهلت دادشود تا در خصوص تهیه پروانه کسب اقدام کنند.
منبع:
تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر: