bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۶۸۰
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۷ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۴
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بخش عمده‌ای از طرح‌های مسکن مهر استان بوشهر در سال جاری افتتاح می‌شود.
 محمد پژمان بعد از ظهر سه‌شنبه در بازدید از مسکن مهر بوشهر اظهار داشت: دولت برنامه ویژه‌ای برای تکمیل واحدهای مسکن مهر دارد و این موضوع به صورت جدی در دستور کار این وزارت قرار دارد.

وی با اشاره به اجرای مسکن مهر در قالب تعاونی و قراردادهای سه جانبه، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته شاهد تسریع در اجرای مسکن مهر در نقاط مختلف کشور خواهیم بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: در استان بوشهر نیز برنامه‌ریزی و تلاش گسترده‌ای صورت گرفته است و بخش عمده‌ای از طرح‌های مسکن مهر استان بوشهر در سال جاری افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به تلاش برای توسعه زیرساخت‌های مسکن مهر، تصریح کرد: زیرساخت‌های آب، برق، فاضلاب و گاز با تلاش وزارت نیرو و تخصیص‌های لازم تکمیل می‌شود.

پژمان در ادامه با اشاره به تکمیل واحدهای مسکن مهر با تعامل مردم، تعاونی‌ها و دیگر بخش‌های مرتبط، افزود: تاکنون یک‌میلیون و ۴۰۰ هزار واحد مسکن مهر تکمیل و در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

رئیس سازمان ملی زمین و مسکن گفت: از همه ابزارها و ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم تا واحدهای مسکن مهر هرچه سریع‌تر تکمیل و به بهره‌برداری برسد و در اختیار مالکان و متقاضیان قرار بگیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: