bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۵ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۴
شهردار بندر بوشهر در جمع بازیکنان، کادرفنی و مدیریتی ضمن تبریک به همه عوامل باشگاه و هواداران بابت صعود تیم شاهین شهرداری به دور نهایی رقابت‌ها، می‌گوید که...
بامداد جنوب: شهردار بندر بوشهر در جمع بازیکنان، کادرفنی و مدیریتی ضمن تبریک به همه عوامل باشگاه و هواداران بابت صعود تیم شاهین شهرداری به دور نهایی رقابت‌ها، می‌گوید که انتظاراتی که از تیم شاهین وجود دارد بر حق است
غلامعلی میگلی نژاد خطاب به بازیکنان گفت: به یاری خدا و تلاش شما بازیکنان و کادر فنی و همچنین حمایت همه جانبه هواداران که با عشق به ورزشگاه آمدند و شما را به پیش بردند، نتایج خوبی رقم خورد و امیدوارم با همین انگیزه و توان و تلاش مضاعف راه صعود به لیگ دسته یک را هموار کنید و خوشحالی هواداران دلسوز شاهین را فراهم کنید.

وی در ادامه افزود: انتظاراتی که از تیم شاهین وجود دارد بر حق است، چون جایگاه شاهین موقعیت فعلی نیست و باید پاسخگو باشیم، این تیم با 70 سال قدمت همچون درختی تنومند و ارزشمند است که ریشه در فوتبال کشور دارد و در اکثر خانواده‌های این شهر و استان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. تیم شاهین هنگامی که وارد زمین می‌شود باید در شان و شخصیت شاهین و هوادارانش باشد و همان‌طور که نامش زیباست، باید خالق صحنه‌های زیبا نیز باشد و در همین راستا قطعا تلاش‌، موفقیت و پیروزی‌های تیم را بی‌پاداش نخواهیم گذاشت و هرچه در توان داشته باشیم در حمایت از تیم انجام خواهیم داد.
شهردار بندر بوشهر تصریح کرد: زمانی که نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی هم بودم دغدغه تیم شاهین را داشتم و اکنون هم همین احساس را دارم و برگزاری این جلسه هم بر همین اساس بوده است و از همه بازیکنان درخواست دارم آنچه در توان دارند برای موفقیت تیم به‌کار گیرند و کاری کنند که تیم‌های دیگر با استرس در مقابل شاهین ظاهر شوند.
رئیس شورای شهر بوشهر نیز در این دیدار گفت: نام شاهین با پوست خون مردم عجین شده است و با نتایج خوبی که تا‌کنون به‌دست آمده روح امید و نشاط در دل هواداران این تیم زنده شده است و با تداوم این پیروزی‌ها می‌توان به بازگشت شاهین به سطح اول فوتبال کشور امیدوار باشیم.
عبدالخالق ‌برزگرزاده یادآور شد: در شورای شهر حامی تیم هستیم و خواهیم بود و به همه مجموعه باشگاه شاهین شهرداری و هواداران این تیم نوید بدهم که اعتبار بودجه سال 95 هم برای شاهین شهرداری پیش‌بینی شده است که بودجه‌ای در حد اداره کردن یک تیم لیگ یکی هست و امیدوارم با عظمی راسخ و اتحاد و همدلی با کسب نتایج درخشان در دور نهایی زحمات چند ماهه همه عوامل به بار نشسته و نشاط و شادمانی را به مردم خوب بوشهر هدیه شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: