bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۲ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان گفت: نظارت دقیق و شفاف‌سازی مالی از ویژگی‌های مهم و اساسی اقتصاد مقاومتی است و بر اساس رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب این امر باعث رونق و توسعه استان می‌شود.
منطقه گلستان، نخستین جلسه ذیحسابان و مدیران امور مالی دستگاه‌های اجرایی استان در سال 1395 با حضور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان و معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان و ذیحسابان و مدیران امور مالی دستگاه‌های اجرایی در سالن جلسات اداره‌کل برگزار شد.

«داود طبرسا» مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری و نامگذاری سال 95 تحت عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» این عنوان را بهترین تدبیر و شعار اعلام داشته و گفت: ذیحسابان دستگاه‌های اجرایی باید در قالب یک برنامه اجرایی و بارعایت دقیق قوانین و مقررات مدیریت نقدینگی را به بهترین شکل ممکن به اجرا درآورند.

وی هم‌چنین با ارائه راهنمایی‌های لازم به ذیحسابان در زمینه انضباط مالی در همه دستگاه‌های اجرایی استان و یادآوری وظایف نظارتی‌اشان در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، بکارگیری کامل نظام حسابداری تعهدی و تقویت ساختار کنترل‌های داخلی و ارائه به‌موقع صورتحساب‌های دریافت و پرداخت مصرف صحیح اعتبارات برای وصول به اهداف از پیش تعیین شده را مسأله اساسی اجرای بودجه عنوان کرد و ذیحسابان و مدیران امور مالی را بر جلوگیری از انجام هزینه‌های غیرضرور ترغیب کرد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان برگزاری این‌گونه نشست‌ها را در راستای تبادل اطلاعات و ایجاد فهم مشترک از اجرای قوانین و دستورالعمل‌ها ضروری دانست تا بتوانیم در سایه خرد جمعی، گام‌های خوب و تأثیر‌گذاری برداریم.

در خاتمه طبرسا بر اهمیت ویژه تعامل، همفکری و مشورت با دستگاه‌های نظارتی در اجرای قوانین و مقررات اشاره کرد و از تلاش مجموعه معاونت نظارت مالی و همه همکاران ذیحساب در طول سال 94 تقدیر و تشکر کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: