bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۳۶۴
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۰ - ۰۲ تير ۱۳۹۴
رئیس مجمع امور صنفی شهرستان دشتی از توزیع بیش از 6 هزار و 780 کیسه برنج 10 کیلویی در دو نوع برنج دشت زال و مهرآمیز در ایام رمضان در شهرستان دشتی خبر داد.
رئیس مجمع امور صنفی شهرستان دشتی از توزیع بیش از 6 هزار و 780 کیسه برنج 10 کیلویی در دو نوع برنج دشت زال و مهرآمیز در ایام رمضان در شهرستان دشتی خبر داد.


مجید مختاری  اظهار داشت: در شهر کاکی 16 تن برنج و در شهر بادوله 12 تن با قیمت 35 هزار و 37 هزار تومان در حال توزیع است، اتاق اصناف در این زمینه هیچ‌گونه محدودیتی ندارد و روستاهایی که اعلام آمادگی کنند برنج با نرخ مصوب توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: با همکاری جهاد کشاورزی و نظارت مستقیم اداره صنعت، معدن و تجارت در حال حاضر نیز 80 تن برنج دشت زار و مهرآمیز برای توزیع در شهرستان دشتی بارگیری شده است.

مختاری خاطرنشان کرد: امسال برای نخستین بار تعداد  15 مغازه بزرگ در شهر کاکی در قبال فروش فوق‌العاده طرح ضیافت با تخفیف 10 الی 15 درصد کالاهای ضروری مردم در ماه مبارک رمضان توزیع می‌کنند که با استقبال خوبی همراه بوده است.

 وی افزود: از طرف اتاق اصناف، اتحادیه خواروبار و لبنیات با تهیه بنر و معرفی مغازه‌ها، اقدام به نظارت بر واحدها می‌کنیم، همچنین 7 بازرس صنعت و معدن و تجارت و اتاق اصناف در حال بازرسی و نظارت بر اصناف هستند و 5 نفر بازرس افتخاری در شهر و 3 نفر در کاکی با اتاق اصناف و اداره صنعت معدن همکاری دارند.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان دشتی تأکید کرد:برای نظارت بر توزیع کالا و عرضه مایحتاج مردم در صورت مشاهده تخلف با متخلفین به‌ طور آنی برخورد خواهد شد و در این مقوله با هیچ‌کس تعارفی نداریم.

وی افزود: با توجه به شروع ماه مبارک رمضان اصناف خداجوی دشتی طبق سنت قدیم به‌طور خودجوش اجناس خود را در این ماه با کمترین و با نازل‌ترین قیمت و با تخفیف ویژه  به مردم ارائه می‌دهند که جای تقدیر و تشکر دارد.

مختاری تأکید کرد:  در حال حاضر برای تهیه اجناس ضروری مردم هیچ‌گونه کمبودی نداریم ، چراکه عرضه بیش از تقاضا است، مردم الحمدالله برای تهیه کالاهای خود هیچ‌گونه دغدغه‌ای ندارند و بنده افتخار می‌کنم که خدمتگذار این مردم با بصیرت هستم.

وی اضافه کرد: همیشه همکاری اصناف با مردم و مردم با اصناف در سطح عالی بوده و هست که جا دارد از حمایت‌های اداره صنعت معدن تجارت و رؤسای اتحادیه‌ها صنفی و اعضاء کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان تشکر کنم.
نام:
ایمیل:
* نظر: