bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۵ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت : نخستین محصول مشترک پژو و ایران خودرو به نام ۲۰۰۸ در اسفند ماه سال جاری رونمایی و روانه بازار می شود
با اشاره به همکاری مشترک پژو و ایران خودرو در شرایط پساتحریم گفت: نخستین محصول مشترک پژو و ایران خودرو به نام ۲۰۰۸ در اسفندماه سال جاری رونمایی و روانه بازار می شود. 

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، با اشاره به قراردادهای دیگر این شرکت با خودروسازی های مطرح دنیا،افزود:ایران خودرو در حال مذاکره با شرکت سوزوکی و بنز است،که با شرکت بنز قرارداد موتور و خدمات پس از فروش نهایی شده است و مقرر شده که دو شرکت مشترک یکی شرکت تولیدی و دیگری شرکت فروش و خدمات پس از فروش راه اندازی شود. 

یکه زارع ،ادامه داد:در شرکت تولیدی ۵۱ درصد از سهام مربوط به ایران و ۴۹ درصد مربوط به بنز است و در شرکت خدمات پس از فروش نیز ۵۱ درصد سهام مربوط به بنز و ۴۹ درصد ایران است. 

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو،با بیان اینکه مجموعا ایران خودرو با شش شرکت خارجی در حال مذاکره برای انعقاد قرارداد است، تصریح کرد:ایران خودرو با شرکت رنو، یک شرکت اروپایی و ژاپنی دیگر درحال انعقاد قرارداد است و در یکسال پایانی دولت یازدهم این قراردادها حتما نهایی می شود. 
برچسب ها: خودرو ، پژو
نام:
ایمیل:
* نظر: