bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۴ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
مدیرعامل منطقه ویژه پارس گفت: برداشت گاز ایران از پارس جنوبی تا چندماه آینده با قطر برابر می‌شود
 مهدی یوسفی ظهر دوشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: رسانه ها رسالت بسیار مهمی در عرصه اطلاع رسانی بر عهده دارند و همواره در راستای تحقق جریان آزاد اطلاعات تلاش ویژه ای داشته اند.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی به عنوان رویکرد اصلی صنعت نفت در سال جاری است و همه برنامه‌های امسال حول محور اقتصاد مقاومتی شکل گرفته است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اضافه کرد: جذب سرمایه در منطقه، توسعه صنایع پایین دست نفت و گاز و پتروشیمی برای دوری از خام فروشی، ایجاد صنایع ترکیبی یا زنجیره ارزش از جمله سیاستها و برنامه‌های ما در حوزه اقتصاد مقاومتی است.

وی از تلاش برای کمک به سرمایه گذاران داخلی و خارجی خبر داد و بیان کرد: طی سه سال فعالیت دولت تدبیر و امید شاهد افزایش دو برابری تولید گاز در پارس جنوبی هستیم.

یوسفی ادامه داد: فازهای ۱۲ و ۱۵ و ۱۶ افتتاح شده و امسال نیز نیمی از ظرفیت فازهای ۱۷ و ۱۸ پارس جنوبی وارد مدار شده و شاهد تسریع در تکمیل فازهای ۱۹،۲۰ و ۲۱ هستیم.

وی با بیان اینکه فاز ۱۹ پارس جنوبی به گاز زمستانی امسال می رسد، گفت: تا پایان سال جاری میزان تولید گاز ایران از کشور قطر پیشی می‌گیرد.

یوسفی افزود: با اهالی رسانه ارتباطات مشورتی خوبی داریم و نگاه ما به رسانه‌ها منطقه ای یا جناحی نیست و صرف‌نظر از خط بندیهای سیاسی حمایت لازم را از رسانه ها خواهیم داشت.

وی گفت: در پارس جنوبی تعامل و همکاری بسیار خوبی با شهرستانهای پیرامونی و استان بوشهر، مسئولان شهرستان، شوراها، معتمدین محلی و ائمه جمعه و جماعات و... داریم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بیان کرد: افزایش حضور نیروهای بومی یکی از مهمترین برنامه ها است که در این راستا در استخدامی های جدید شاهد تحقق اشتغال بیش از ۵۰ درصدی نیروهای بومی هستیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: