bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۲۸
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۴ - ۰۷ تير ۱۳۹۴
رئیس نظام بهره‌برداری سازمان تعاون روستایی استان بوشهر از راه‌اندازی 22 تعاونی تولید محصولات کشاورزی در استان بوشهر خبر داد.
رئیس نظام بهره‌برداری سازمان تعاون روستایی استان بوشهر از راه‌اندازی 22 تعاونی تولید محصولات کشاورزی در استان بوشهر خبر داد.

 سید حسن هاشمی ظهر امروز در نشست با کشاورزان باغداران آبپخش اظهار داشت: کشاورزان آبپخش در چند سال اخیر در راستای افزایش سطح کیفی محصولات اهتمام خاصی داشته‌اند و به موفقیت‌های خوبی نیز رسیده‌اند.

وی افزود: رفع مشکلات کشاورزان به ویژه در بحث آبیاری نخیلات بسیار مهم و ارزشمند راست و همه مسئولان استان و شهرستان در این مسیر گام برمی‌دارند.

رئیس نظام بهره‌برداری سازمان تعاون روستایی استان بوشهر با تاکید بر لزوم راه‌اندازی تعاونی‌ها در استان خاطر نشان کرد: فلسفه تشکیل تعاونی‌های تولید در واقع مشارکت کشاورزان عزیز در کارهای مربوط به حوزه کشاورزی است و امیدوار هستیم در این زمینه به اهداف مورد نظر برسیم.

هاشمی از راه‌اندازی 22 تعاونی تولید محصولات کشاورزی در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: بر اساس آمار و ارقام موجود، این تعاونی‌ها در حال حاضر بیش از 3 هزار و 700 نفر عضو فعال دارند.

رئیس نظام بهره‌برداری سازمان تعاون روستایی استان بوشهر گفت: فعال‌سازی و تقویت تعاونی‌های کشاورزی مورد تاکید قرار دارد و در دشتستان بیشترین تلاش در فعال‌سازی این تعاونی‌ها صورت گرفته است.

بر اساس این گزارش، در پایان جلسه گروه آب بران تعاونی تولید روستای چهاربرج انتخاب شدند.

فارس
برچسب ها: بوشهر ، کشاورزی
نام:
ایمیل:
* نظر: